//
کدخبر: ۱۷۷۷۴۸ //

چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در دزفول برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول گفت: چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در چهارمین حرم اهل بیت(ع) در ایران آستان حضرت محمدابن موسی الکاظم(ع) ملقب به سبزقبا در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در دزفول برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام مجتبی خمیدی اظهار داشت: چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به مدت سه روز از تاریخ 4 الی 6 اردیبهشت 98 در چهارمین حرم اهل بیت(ع) در ایران آستان محمدی حضرت محمدابن موسی الکاظم (ع) ملقب به سبزقبا برگزار می‌شود.  

وی افزود: این مسابقات در 2 بخش خواهران و برادران ویژه سنین بالای 18 سال در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل، اذان، دعاخوانی، هم‌خوانی و همچنین رشته‌های معارف اسلامی برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان در این رشته‌ها با هم به رقابت می‌پردازند.

خمیدی با بیان اینکه این  مسابقات به منظور شناسایی و معرفی استعدادهای قرآنی  است گفت: در پایان نفرات اول تا سوم هر رشته در بخش خواهران و برادران تجلیل  و جهت حضور در مسابقات استانی به اهواز اعزام می‌شوند.

وی درباره هدف این مسابقات گفت: ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی شرکت‌کنندگان امیدواریم در این مسابقات شاهد کشف استعدادهای قرآنی، شکوفایی و افتخارآفرینی این عزیزان در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی باشیم.

به گزارش تسنیم علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات تا روز سه‌شنبه 20 فروردین ماه 1398 فرصت دارند تا با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دزفول و یا از طریق سایت Www.quraniran.ir جهت ثبت نام  در این مسابقات اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان