//
کدخبر: ۱۷۳۹۳۶ //

مدیر بنیاد بین المللی آیات: حمایت از مؤسسات قرآنی ضروری است

مدیر بنیاد آیات با تأکید بر حمایت ارگان‌ها از مؤسسات قرآنی، گفت: تحقق اهداف قرانی جز در سایه تعامل با سازمان‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی ارگان‌های دولتی و مشارکت خیرین ممکن نیست.

مدیر بنیاد بین المللی آیات:
حمایت از مؤسسات قرآنی ضروری است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام قادر امینی در جلسه هم اندیشی درباره اهداف و چشم‌انداز بنیاد بین المللی آیات که غروب چهارشنبه با حضور فضلا و اساتید حوزه و دانشگاه در پژوهشگاه این بنیاد برگزار شد، با اشاره به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: یکی از مهم‌ترین توصیه‌های مقام معظم رهبری پیشرفت در عرصه علم و پژوهش است و اصلی‌ترین منبع پژوهش در حوزه علوم انسانی اسلامی قرآن کریم است.

وی با اشاره به رشد ۳۴ درصدی حافظان قرآن مؤسسه اباصالح (عج)، افزود: در سال ۱۳۹۶ بالغ بر ۷۵۰ نفر از قرآن آموزان مجموعه اباصالح (عج) در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم شرکت کرده بودند که غالباً با کسب امتیازات بالایی برگزیده شده و تجلیل شدند، امسال آمار شرکت کنندگان ما با رشد ۳۴ درصدی به بیش از هزار نفر رسیده که در حال برگزاری است و منتظر خبرهای خوش و پرافتخار هستیم.

مدیر بنیاد بین المللی آیات تصریح کرد: بعد از سال‌ها تفکر و پژوهش در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، اینک بنیاد بین المللی آیات را با هدف تحول در نظام آموزشی کشور و نظریه پردازی و انجام پژوهش‌های لازم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی با نشر و ترویج آموزه‌های اسلامی ایرانی تأسیس کرده‌ایم.

وی ضمن تأکید بر حمایت ارگان‌ها و نهادهای کشور از مؤسسات قرآنی، خاطرنشان کرد: طبیعتاً تحقیق این اهداف جز در سایه تعامل با سازمان‌های مربوطه و حمایت‌های مادی و معنوی ارگان‌های دولتی و مشارکت خیرین محترم ممکن نخواهد بود.

حجت الاسلام امینی در پایان گفت: در سال ۱۳۹۲ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت عاشقان اباصالح المهدی (عج) تأسیس شد که خوشبختانه در طول ۵ سال تبدیل به درختی تنومند شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان