//
کدخبر: ۱۷۳۷۱۷ //

۹۰۰ نهر توسط سپاه خوزستان لایروبی شد

فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به همکاری با مرزبانی در زمینه امنیت مرزها و مبارزه با قاچاق کالا، گفت: قریب به ۹۰۰ نهر در آبادان، شادگان، خرمشهر با مساحت نزدیک به هزار کیلومتر در مدت هفت سال لایروبی شد.

۹۰۰ نهر توسط سپاه خوزستان لایروبی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا امروز در شورای اداری استان خوزستان که در بیمارستان امام حسین(ع) خرمشهر برگزار شد، با اشاره به تأثیرگذاری بالا این بیمارستان، اظهار داشت: نزدیک به 11 هزار و 94 مجروح، 4 هزار و 283 آزمایشگاه، 17 هزار و 75 جراحی و دیگر موارد نیز درمان صورت گرفته است.

وی با اشاره به همکاری با مرزبانی در زمینه امنیت مرزها و مبارزه با قاچاق کالا، بیان کرد: قریب به 900 نهر در آبادان، شادگان، خرمشهر با مساحت نزدیک به هزار کیلومتر در مدت هفت سال لایروبی شد.

فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب ادامه داد: لایروبی این میزان نهر از لحاظ کمی و کیفی برای خرما بسیار تأثیرگذار است و برای ماهیگیری صیادان نیز اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به همکاری فنی و حرفه‌ای استان خوزستان، عنوان کرد: در این راستا فنی و حرفه‌ای اروند کنار با رشته‌های برقکاری، جوشکاری و خیاطی با رویکرد اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

سردار سرتیپ سیدالشهدا با اشاره به بازسازی نزدیک به 400 خانه، بیان کرد: نزدیک به 200 خانه با کمک کمیته امداد بازسازی شده‌اند به این نحو که برای هر خانه 30 میلیون تومان وام در اختیار مالک قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به ساخت نزدیک به 100 مسجد در سطح خوزستان، خاطرنشان کرد: برای حفاظت از نخیلات استان خوزستان نسبت به حصارکشی اطراف آنها اقداماتی انجام شده است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تأکید کرد: باید بتوان با کارآمدی، پرکاری و وحدت مدیران دستگاه‌های مختلف، استان خوزستان را از مشکلات نجات داد. یک سری هزینه‌ها در ساختمان‌سازی یا زیباسازی آن انجام می‌دهد که زمان آن نامناسب است و باید به فکر دیگر مسائل باشیم.

سردار سرتیپ سیدالشهدا اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه‌های ریزگردها، سیل، اشتغال‌زایی در حوزه‌های گاومیش، کشاورزی، قارچ، بلدرچین و دیگر حوزه‌ها نقش بسزایی داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۷۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان