//
کدخبر: ۱۷۳۲۶۸ //

۲۷۰ زوج میهمان امام رضا(ع) شدند

دوازدهمین اردوی طرح «هم‌سایه» با حضور 270 زوج از استان‌های قم، تهران، گیلان و خراسان رضوی برگزار شد.

270 زوج میهمان امام رضا(ع) شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

فاطمه دژبرد در توضیح طرح «هم‌سایه» آستان قدس گفت: این طرح بخشی از طرح بزرگ «زندگی به سبک رضوی» و یکی از طرح‌های مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی ویژه زوجین سراسر کشور است.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با تاکید بر رایگان بودن این طرح، افزود: زوج‌های جوان پس از ثبت‌نام اولیه، به‌صورت گروهی و در قالب اردوهای سه‌روزه به مشهد مشرف شده و ضمن استفاده از خدمات رفاهی و زیارت بارگاه منور رضوی، در دوره‌های آموزشی روانشناسی زن و مرد، مهارت‌های زندگی و خانواده  که در محل اقامت آنان در زائرشهر رضوی یا زائرسرا و همچنین حرم مطهر برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در این اردو به‌صورت مبدأ تا مبدأ طراحی‌شده و در طول مسیر نیز برنامه‌هایی برای عزیزان در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: امروز شاهد برگزاری دوازدهمین اردوی طرح «هم‌سایه» با حضور ۲۷۰ نفر از زوج‌های جوان از استان‌های قم، تهران، گیلان و خراسان رضوی بودیم.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: پس از اردو و بازگشت به استان‌ها روند آموزش و مشاوره طبق روال طرح زندگی به سبک رضوی از طریق کانون‌های خادمیاری خانواده در استان‌ها ادامه دارد.

دژبرد بیان کرد: آموزش‌های کاربردی و مهارتی در زمینه تحکیم، توسعه و تعالی خانواده برای زوجین جوان زائر و مجاور مشهد مقدس و همچنین زوجین سراسر کشور که در یک سال گذشته ازدواج کرده‌اند، در قالب یک برنامه مدون آموزشی با بهره‌گیری از روش‌ها و ابزارهای ذیل برای یک دوره حدود سه‌ساله مطابق با یک نظام انگیزشی و ارتقایی به مرحله اجرا گذاشته  می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان