//
کدخبر: ۱۷۲۰۶۹ //

۱۰ هزار اصله نهال رایگان در هفته منابع طبیعی توزیع می‌شود

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز از توزیع 10 هزار اصله نهال رایگان در این شهرستان از نیمه اسفندماه به مدت یک هفته خبر داد.

۱۰ هزار اصله نهال رایگان در هفته منابع طبیعی توزیع می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علی باقری، بعدازظهر امروز، در جمع خبرنگاران مهریز با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: ایام ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه به‌عنوان هفته منابع طبیعی و آبخیزداری نام‌گذاری شده است. در این هفته با شعار «منابع طبیعی بزرگ‌ترین سرمایه ملی» حدود ۱۰ هزار اصله نهال کاج، سرو و زبان‌گنجشک بین متقاضیان توزیع می‌شود.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز بابیان اینکه افراد متقاضی، به‌اندازه نیاز نهال دریافت کنند افزود: برخی مازاد بر نیاز خود نهال دریافت می‌کنند و موجب از بین رفتن نهال‌ها می‌شوند. به همین منظور، کارشناسان این اداره از محل کاشت نهال‌هایی که در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری توزیع می‌شود بازدید می‌کنند تا محل کاشت و شرایط نگهداری نهال‌ها را مورد نظارت قرار دهند.

وی برنامه‌های این اداره در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری را برشمرد و خاطرنشان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم خانواده‌های محروم در آستانه سال نو، هماهنگی با مدارس، مهدهای کودک، بسیج و سپاه، شوراها و دهیاری‌های روستاها برای کاشت نهال و درختکاری، توزیع نهال در حاشیه برگزاری نماز جمعه و غرس نهال در مرکز پیام نور مهریز از برنامه‌های منابع طبیعی مهریز در این هفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۰۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان