//
کدخبر: ۱۷۱۶۰۴ //

خدشه‌دار کردن امنیت یکی از اهداف اصلی دشمن به حساب می‌آید

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: خدشه‌دار کردن امنیت چه در مرزها و چه در داخل شهرهای بزرگ یکی از اهداف اصلی دشمن به حساب می‌آید و در صورت عدم وجود امنیت در شهرها آرامش، تحصیل، زندگی و نظم و انضباط از بین می‌رود.

خدشه‌دار کردن امنیت یکی از اهداف اصلی دشمن به حساب می‌آید
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار مجتبی فدا عصر امروز در مراسم معارفه معاون هماهنگ‌کننده لشکر 14 امام حسین(ع) با اشاره به حادثه تلخ تروریستی جاده خاش زاهدان اظهار داشت: آمریکا و غربی‌ها محاسن جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار گرفته‌اند که سلامتی و امنیت از مهم‌ترین محاسن انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: خدشه‌دار کردن امنیت چه در مرزها و چه در داخل شهرهای بزرگ یکی از اهداف اصلی دشمن به حساب می‌آید و در صورت عدم وجود امنیت در شهرها آرامش، تحصیل، زندگی و نظم و انضباط از بین می‌رود.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) ادامه داد: دشمن تحرکات بسیار زیادی در ماه‌های اخیر از قبیل حملات تروریستی در شهرهای جنوبی ما انجام داد و در آخرین ضربه به صورت کاملاً ناجوانمردانه اتوبوس حامل رزمندگان لشکر 14 امام حسین(ع) را مورد هجوم خود قرار داد.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها پس از جلسه‌ای با سران تروریست‌ها در شمال کشور عراق به آن‌ها اعلام کردند که به جز هواپیما و هلی‌کوپتر سایر تجهیزات نظامی را در اختیارتان قرار می‌دهیم و همچنین کنفرانس ورشو با هدف هماهنگی و رسیدگی به گروه‌های تروریستی برگزار شد.

فدا خاطرنشان کرد: هر ساله در ایام مختلف سال گروه‌های تروریستی برنامه‌های مختلفی را برای انجام عملیات‌های انتحاری مختلف در شهرهای بزرگ ایران از جمله مشهد، قم و اصفهان برنامه‌ریزی می‌کنند که باید در مقابل برنامه‌های دشمن هوشیار باشیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به این‌که امثال چنین حادثه‌هایی ما را هوشیارتر از گذشته می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمنان از کوچکترین روزنه به دنبال ضربه زدن هستند که در این راه باید با افزایش هوشیاری در مقابل خطرات احتمالی از سوی دشمنان خود را مجهز کنیم.

وی با بیان این‌که نام و آوازه لشکر 14 امام حسین(ع) شناخته شده است، بیان کرد: شهادت جمعی از رزمندگان اسلام باید چراغ راهی باشد تا به موضوعات به ویژه مسائل امنیتی توجه ویژه‌ای شود در ادامه نیز باید با همپوشانی و بررسی موانع و مشکلات موجود آن‌ها را به خوبی مدیریت کنیم.

فدا با بیان این‌که سرهنگ امینی با پیگیری‌های به عمل آمده با ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان معاون هماهنگ‌کننده لشکر 14 امام حسین(ع) منصوب شد، گفت: معاون هماهنگی بایستی با هماهنگی با ستاد سپاه صاحب‌الزمان (عج)، فرماندهی و جانشین لشکر 14 امام حسین(ع) پیش‌بینی‌ها لازم را انجام دهد و امیدواریم رده‌های مختلف نیز همکاری‌های لازم را به وی به عمل آورند.

در مراسمی با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی از مسئولان لشکر 14 امام حسین(ع) و سپاه صاحب‌الزمان(عج) سرهنگ پاسدار حسن امینی به عنوان معاون هماهنگ‌کننده لشکر 14 امام حسین(ع) منصوب شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان