//
کدخبر: ۱۶۶۲۱۳ //
استاندار مرکزی:

بستر سرمایه گذاری وفعالیت اقتصادی در روستاهای استان مرکزی مهیااست

استاندار مرکزی گفت: شرایط و زیرساخت ها در استان مرکزی برای جذب سرمایه گذاران به منظور فعالیت اقتصادی و اشتغال به ویژه در روستاها مهیا است.

بستر سرمایه گذاری وفعالیت اقتصادی در روستاهای استان مرکزی مهیااست
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علی آقازاده عصر روز جمعه در بازدید از یک کارگاه صنعتی در روستای ابراهیم آباد اراک اظهار داشت: روستای ابراهیم آباد از ظرفیت های خوبی برخوردار است و می تواند در حوزه های مختلف کشاورزی و صنعتی از این ظرفیت‌ها بهره مند شود.

وی افزود: روستای ابراهیم آباد با ظرفیت هایی که در خود دارد می تواند به زودی در مسیر توسعه و رونق اقتصادی قرار بگیرد و در حوزه های مختلف یکی از روستاهای سرآمد اراک و استان مرکزی باشد.

استاندار مرکزی بیان داشت: استان مرکزی برای پذیرش سرمایه‌گذارانی که به دنبال فعالیت در روستاها هستند آمادگی دارد و حضور این سرمایه گذاران می تواند نوید رونق و توسعه روستاها باشد.

آقازاده با اشاره به فرا رسیدن ۲۲ بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتند؛ اما با حمایت‌های مردم و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمام توطئه هایشان نقش بر آب شد و امروز شاهد برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب ناب اسلامی هستیم که این موضوع به شدت دشمنان را مایوس و ناامید کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان