//
کدخبر: ۱۵۰۱۸۰ //
استاندار مرکزی اعلام کرد؛

تقاطع غیرهمسطح خیابان شریعتی اراک تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

استاندار مرکزی گفت: بر اساس برنامه پیش بینی شده، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح خیابان شریعتی اراک تا پایان سال جاری تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

تقاطع غیرهمسطح خیابان شریعتی اراک تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علی آقازاده عصر سه شنبه در حاشیه نشست با اصحاب رسانه استان مرکزی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طی یک سال اخیر کارهای خوبی در زمینه پروژه های عمرانی شهر اراک انجام شده اما اینکه بگوییم کدام یک در چه تاریخی به بهره‌برداری می‌رسد قابل تخمین نیست.

وی افزود: یکی از پروژه‌هایی که برای مردم بسیار دردسرساز شده، پروژه پل خیابان شریعتی است و بر اساس مذاکره ای که یک ماه پیش با مجری پروژه یعنی قرارگاه خاتم الانبیا داشتیم، قول دادند که تا پایان امسال یعنی برای شب عید به اتمام برسد و این پروژه، از جمله پروژه‌های سنگین اراک به شمار می رود.

آقازاده خاطرنشان کرد: پروژه پل سنجان و تقاطع غیر همسطح سنجان نیز از پروژه‌هایی است که اتمام آن با تاخیر روبرو شده اما پس از پیگیری های مستمر از وزیر وقت راه و شهرسازی دستورات لازم برای ادامه گرفته شد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: هم اکنون نیز پیگیری ها در دستور کار قرار دارد و به زودی وزیر جدید راه و شهرسازی به استان سفر می کند تا از نزدیک شرایط را ببیند و امیدوارم این پروژه هم تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

آقازاده بیان داشت: اتمام پروژه های عمرانی شهر اراک می تواند در روان شدن ترافیک، تسهیل در رفت و آمد شهروندان و خودروها موثر باشد.

وی تصریح کرد: البته پیگیری این پروژه ها بر عهده و مسئولیت شهرداری است. بنابراین در مدیریت شهری شهر اراک، اگر شرایط برای انتخاب شهردار از سوی شورای اسلامی به سرعت فراهم شود و شورا هم دید اتمام این پروژه ها را داشته باشد، قطعا در تسریع کار تاثیر دارد.

آقازاده خاطرنشان کرد: البته که مسائل مالی و عدم درآمدهای شهرداری هم  مشکلات بسیار ایجاد کرده اما با هماهنگی و همکاری بین شورا و شهرداری این چند پروژه مورد بحث می تواند در تاریخ های ذکر شده به بهره‌برداری برسد.

استاندار استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: در شهرک خودرو زیرساخت‌ها آماده است، بنابراین شهرداری اراک مکلف است هر چه زودتر مشاغل مزاحم و مشاغلی را که برای این پروژه در نظر گرفته شده است به شهرک خودرو منتقل کند.

وی در مورد استفاده نیروگاه شازند از مازوت گفت: نیروگاه شازند در کمتر از یک هفته ناچار شد که از سوخت مایع استفاده کند که دلیلش نقص گازرسانی از بیرون استان به استان بود. ما برای اینکه فشار به مصارف خانگی و سایر صنایع نیاید، این هماهنگی را با نیروگاه شازند انجام دادیم و نیروگاه برای حدود ۵ تا ۶ روز ناچار شد از سوخت مایع استفاده کند و بلافاصله پس از رفع  نقص مجدد از سوخت گاز استفاده کرد و هم اکنون نیروگاه شازند از سوخت گاز استفاده می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان