//
کدخبر: ۱۶۵۸۴۶ //

۳ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان دماوند به بهره‌برداری رسید

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری در این شهرستان گفت: مرکز بوم‌گردی خاتون در گیلاوند، مرکز بوم‌گردی کوچه غار در رودافشان و اقامتگاه بوم‌گردی ایزدیاران در شهرستان دماوند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 ۳ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان دماوند به بهره‌برداری رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید صفری امروز در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های بوم‌گردی شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ششمین روز از دهه فجر امروز شاهد افتتاح پروژه‌های بخش مرکزی که غالباً بحث بوم‌گردی است بودیم زیرا پیرو سیاست‌های ما در شهرستان، قول حمایت از بخش گردشگری و بوم‌گردی در دهه مبارک فجر را داده بودیم که خوشبختانه امروز این امر محقق شد و تأکید ما بر ادامه این روند است.

وی ادامه داد: افتتاح مرکز بوم‌گردی خاتون در گیلاوند با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان یکی از پروژه‌های مهم ما بود، همچنین بازدید از مرکز بوم‌گردی کوچه غار در رودافشان که یک فضای بوم‌گردی و گردشگری خوبی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان و افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی ایزدیاران از پروژه‌های مهم امروز بوده است.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری بیان کرد: این امر هم به لحاظ حفظ محیط زیست مفید است و هم به لحاظ وورد گردشگران بسیار به شهرستان دماوند سبب می‌شود که مشکلی از لحاظ اقامتی و گردشگری وجود نداشته باشد.

صفری همچنین خاطرنشان کرد: در سال جاری پروژه‌های خوبی از جمله افتتاح چند مدرسه در رودهن و یک مدرسه در آبعلی را داشتیم که به نظر می‌رسد با تمام محدودیت‌های اعتباری با این تعداد پروژه و حجم ریالی سال بسیار خوبی برای شهرستان دماوند بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان