//
کدخبر: ۱۶۴۷۹۹ //

توقف اجرای پروژه‌های زیربنایی غرب مازندران به دلیل مسائل زیست محیطی پذیرفتنی نیست

استاندار مازندران با تاکید بر توجه بیشتر محیط زیست به غرب استان، گفت: توقف اجرای پروژه‌های زیربنایی و اقتصاد مقاومتی غرب مازندران به دلیل مسائل زیست محیطی پذیرفتنی نیست.

توقف اجرای پروژه‌های زیربنایی غرب مازندران به دلیل مسائل زیست محیطی پذیرفتنی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد حسین زادگان عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران با اشاره به اینکه اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی در راستای اهداف توسعه ای استان‌ها تخصیص یابد، اظهار داشت: در کارگروه‌های تخصصی ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه در مورد نقاط ضعف و قوت مقولات متعدد توسعه ای استان بررسی شود.

وی افزود: توزیع اعتبارات پژوهشی در استان به صورت جزیره ای نباشد و باید در این زمینه مدیریت اصولی در نظر بگیرند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه یکی از مشکلات استان این است که در کیفیت اجرای مصوبات در جلسات کارگروه‌ها موفق نبودیم، تصریح کرد: مصوبات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به عنوان عالی ترین کارگروه اثرگذار استان باید جدی گرفته شود.

حسین زادگان با انتقاد از عدم حضور مدیرکل محیط زیست مازندران در این نشست، افزود: بی توجهی این سازمان به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مربوط به محیط زیست بخشودنی نیست و زمانی که این سازمان بی اعتنا به این پروژه بوده اصلا بدون توجه به نظرات سازمان طرح‌ها را اجرایی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه غرب استان گردشگری بوده و بخش‌های مختلفی از این نقاط محیط زیستی بوده است، گفت: محیط زیست تکلیف استان را برای اجرای پروژه‌های زیربنایی در غرب استان مشخص کند و نباید به بهانه مسائل زیست محیطی جلوی فعالیت صنعتی در غرب مازندران را بگیرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه تمامی پروژه‌های زیربنایی استان که به دلیل موانع زیست محیطی اجرایی نشده احصا شود، افزود: محیط زیست مازندران در اجرای پروژه‌های توسعه ای مازندران با همکاری بیشتری ورود کند.

غلامی راد، رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران با تاکید بر تعیین تکلیف پروژه‌های راکد بخش کشاورزی مازندران، اظهار داشت: مازندران قطب کشاورزی کشور بوده و توجه مدیران استان به این بخش باید مضاعف شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در مازندران با سرعت بیشتری باید اجرایی شود، افزود: توقف پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان نباید به دلیل مسائل متعدد اجرایی نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان