//
کدخبر: ۱۴۴۲۳۱ //
فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب:

مردم سرزمین سرپل‌ذهاب سالیان سال ایثار کردند

سرپل‌ذهاب بهترین آثار تاریخی را دارد و از لحاظ کشاورزی و گردشگری پتانسل فراوان دارد و خاک آن زرخیز است.

مردم  سرزمین سرپل‌ذهاب سالیان سال ایثار کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

ویژه برنامه سالگرد زلزله دلخراش آبان 1396در سالن احراز سرپل ذهاب دقایقی پیش با نواختن سورنا و دهل(چمری)  و با حضور الهی‌تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب امام جمعه سرپل‌ذهاب، جمالی‌نیا فرماندار سرپل‌ذهاب، حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنک و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، مهدی بساطی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل‌ذهاب  و فرمانداران، شهرداران و مردم زلزله زده  آغاز شد.

جمالی‌نیا فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در مراسم زلزله گفت: مردم این سرزمین سالیان سال ایثار کردند و هشت سال در دفاع مقدس مقاومت کردند.

او افزود: امروز یاد و خاطر  559 جان باخته سرپل‌ذهابی و 620جان باخته زلزله پارسال در سایر مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گرامی داشته شد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در مراسم زلزله گفت: سرپل‌ذهاب بهترین آثار تاریخی را دارد و از لحاظ کشاورزی و گردشگری پتانسل فراوان دارد و خاک آن زرخیز است.

جمالی‌نیا ادامه داد: دولت تدبیر و امید و مردم کشورمان در بازسازی این شهر زلزله زده سنگ تمام گذاشتند و  همه به یاری این مردم شتافتند.

او افزود: پارسال به علت زلزله در چنین روزی شهرستان سرپل‌ذهاب 7500 نفر مصدوم داشت و 35 هزار واحد آن آسیب دیده که 3150 واحد صنفی و 3833 هزار واحد دامی تخریب شده و 64 واحد تولید و 1016

واحد صنفی تعمیری و400 تولید کننده  خسارات وآسیب دیده است.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

عکاس: محمد حقیقی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان