//
کدخبر: ۱۳۹۴۹۰ //

راهنمای سفر به شهر ونیز | شهر بر روی آب

مگه میشه شهر جهانگرد معروف، مارکوپلو رو نشناخت؟! به جز شهر مارکوپلو کدوم یکی از شهرهای دنیا روی آب شناوره؟ کجای دنیا خیابون ها، کوچه ها و جاده هاش راه های آبیه؟! کجای دنیا تاکسی های مسافر بریش قایق گوندولاست ؟! ونیز ...

 راهنمای سفر به شهر ونیز | شهر بر روی آب
به گزارش فرتاک نیوز،

فقط ونیزِ که در خونه هاش به سمت دریا باز میشه و جلوی خونه ها به جای ماشین قایق قرار گرفته و رفت و آمد مردمانش به وسیله قایق صورت می گیره. در کانال های اصلی شهر قایق های مسافربری بزرگ مثل مترو و اتوبوس های شهری، ایستگاه به ایستگاه مسافرها رو جابجا می کنن. این شهر زیبا و دیدنی که به صورت جزیره های کوچیک تو شمال کشور ایتالیا و در میان در یای آدریاتیک قرار گرفته به وسیله کانال هایی از هم جدا شده و به خاطر شکل عجیب و داشتن آثار تاریخی و هنری و معماری در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته. برای شناختن ونیز دیدن همین ها کافیه. دنبال بنا و عمارت و کلیسا نگردین. اگه قراه شهر رو بشناسی با پای پیاده کوچه ها رو زیرو رو کن. کلیساها و عمارت ها پیش عظمت خود شهر، مخفی شدن. ونیز رو با تمام وجودت ببین.

Hamgardi_2558vo73c0D

ونیز جزو اون دسته شهرای رمانتیکی به حساب میاد که هر کس در طول عمرش باید یک بار ازش دیدن کنه. این شهر فوق العاده جدای از جذابیت های بصری خودش منظره دریا، ساختمون های بی نظیر و معماری خارق العادش جذابیت های دیگه ای هم داره که باعث شده هر ساله در هر فصلی مملوء از انواع تور مسافرتی باشه. این شهر به عنوان یکی از پرفروش ترین های آژانس های مسافرتی محسوب میشه و هیچ گردشگری شانس سفر به این شهر اعجاب انگیز رو از دست نمیده. ونیز جدای از هتل های تراز اول، رستوران های لوکس، توریک روزه ی قایق رانی، غواصی، انواع تفریحات آبی و ... یک جذابیت فوق العاده ی دیگه رو هم به گردشگران تورمسافرتی عرضه می کنه. اگر جزو علاقه مندان به فستیوال و کارناوال های فوق العاده باشید به طور حتم از شهرت خارق العاده ی فستیوال های ونیز باخبر هستید. این فستیوال ها که هر ساله در این شهر زیبا برگزار میشن سیل عظیمی از گردشگران و انواع تور مسافرتی رو به این شهر آبی سرازیر می کنن. اگر بودجه ی کافی برای شرکت در فستیوال های خصوصی رو دارید می تونین از تجمل و سبک کلاسیک گونه ی این فستیوال ها با پرداخت مبلغی به عنوان ورودیه برخوردار شید. در غیر این صورت با مردم خیابون همراه بشید و از جو شاد فستیوال لذت ببرید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: همگردی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان