//
کدخبر: ۱۲۹۲۰۰ //

خوشگذرانی در هلسینکی، پایتخت رویایی فنلاند

در بین مناظر دیدنی، موزه های چشمگیر و معماری خیره کننده خود شهر هلسینکی نیز بسیار دیدنی می باشد. شما می توانید برای دیدن طبیعت، تاریخ و یا معماری و یا هر سه به پایتخت فنلاند بروید. در مقاله دیدنی های هلسینکی هر چه بیشتر با خوشگذرانی در هلسینکی آشنا خواهید شد.

 خوشگذرانی در هلسینکی، پایتخت رویایی فنلاند
به گزارش فرتاک نیوز،

هلسینکی محل اصلی مکان های تاریخی یونسکو، آثار باستانی وایکینگ ها، برخی از موزه های جذاب فنلاند و یکی از مقاصد برتر اروپا برای دوستداران تاریخ است. از مکان هایی مانند کلیسای اوسپنسکی، بزرگترین کلیسای ارتدوکس در اروپای غربی و میدان سنا که در محل کلیسای جامع هلسینکی قرار دارد در بین دیدنی های هلسینکی در زمان تفریح در هلسینکی دیدن نمایید. سپس برای صرف یک غذای سنتی فنلاندی به سالو، یک رستوران در هلسینکی که از دهه 1890 میلادی غذاهایی مانند ماهی قزل آلا و استیک گوزن زرد رنگ را تهیه کرده، بروید. این مکان می داند که چگونه مشتریان خود را خوشحال کند. یک مسافر می گوید: برای اقامت در یک هتل تاریخی اتاقی را در هتل کمپ رزرو کنید. این هتل در سال 1887 ساخته شده و میزبان برخی از سیاستمداران برجسته فنلاند و دارای آیکون های مختلف فرهنگی است و به خاطر آسایشی که برای مسافران فراهم می کند معروف شده است. یک مسافر می گوید: اتاق ما بزرگ و مبله و دارای یک حمام مدرن بود و با نورپردازی زیبایی طراحی شد.هلسینکی برای دوستداران تاریخ

غذاهای هلسینکی

دسترسی مستقیم هلسینکی به مواد غذایی منحصر به فردی از قطب شمال و اسکاندیناوی و همچنین تاریخ طولانی حکومت خارجی ها این شهر را به یک صحنه غذایی عالی که یکی از جذاب ترین ها در اروپا است، تبدیل کرد. هر یک از غذاهای فنلاندی دارای داستانی جذاب می باشند. سالن غذاخوری الد مارکت هال غذاهایی را با گوشت گوزن شمالی و پنیر فنلاندی سرو می کند. سپس از قهوه، شکلات و نان های محلی لذت ببرید و در جستجوی بهترین طراحان داخلی در این شهر تاریخی باشید. هلسینکی همچنین دارای نوشیدنی های بی نظیر نیز می باشد. در جشنواره غذای هلسینکی شما می توانید مارک های معروف محصولات غذایی را امتحان کنید. در حالی که می توانید در مورد مواد غذایی قطب شمال که تشکیل دهنده غذاهای هلسینکی است و آن ها را منحصر به فرد کرده، اطلاعات جمع آوری کنید. بهترین مکان ها برای خوردن غذا در هلسینکی کجاست؟ هتل فابیان دارای یکی از بهترین صبحانه ها می باشد. در وعده صبحانه غذاهای خوشمزه ای مانند ماهی آزاد دودی، خیار، سالاد، ماست، کروسانت (نوعی شیرینی هلالی شکل) و نان تست را ارائه می دهد. غذاهای این منطقه خود نوعی از خوشگذرانی در هلسینکی محسوب می شوند.

مراکز خرید هلسینکی

فروشگاه های ایکیا و اسکاندیناوین-دیزاین جز فروشگاه هایی هستند که محصولاتشان در تمام خانه های سراسر جهان موجود است. ببینید که چگونه هیلسینکی به روند پیشرفت آن ها کمک کرده است. یک سری از کارخانه های قدیمی به گالری ها و مغازه ها تبدیل شده اند که شما می توانید محصولات مارک های معروف فنلاندی مانند ایتالا، پنتیک و فیلایسون را در آن ها مشاهده کنید سپس اطلاعاتی را درباره صنعت مد فنلاندی و طراحی لباس بدست آورید. از مغازه های محبوب طراحان لباس شهر دیدن کنید و کار هنرمندان زیرزمینی که فقط نام آن ها را می دانید را تحسین کنید. پس از آن شام را در فنداویول میل کنید. یک مسافر می گوید: معماری آن واقعا خیره کننده است. در آخر در هتل کلاس کی که یکی از هتل های پیشرو در هلسینکی است، اقامت کنید. اتاق ها و سالن های آن با آثار هنری جالبی طراحی شده اند که مضامین کالوالا، اشعار حماسی ملی فنلاند را نشان می دهند. این مکان از دیدنی های هلسینکی در زمان خوشگذرانی در هلسینکی می باشد.

طبیعت هلسینکی

اگر تمام تاریخ، غذاها، معماری و مراکز خرید هلسینکی را از بین ببرند باز هم طبیعت آن باقی می ماند که شما می توانید در آن بهترین پارک ملی به نام نواکیو را کشف کنید و از حیات وحش بی نظیر آنجا بازدید نمایید. همانطور که در مسیرهای جنگل های متراکم و دریاچه های بکر حرکت می کنید می توانید از گوزن ها و سنجاب ها دیدن نمایید. پیاده روی خود را تمام کنید و به هتل هاناهولمن بروید. این هتل در کنار جزیره ای پوشیده شده از درختان کاج قرار گرفته و اتاق های آن طراحی زیبایی دارند و دارای پنجره های بزرگ و چشم اندازی مجلل از محیط اطراف است. یکی از مسافران آن را بهترین هتل در هلسینکی می نامد.

1__hamgardi_Helsinki_4

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: همگردی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان