//
کدخبر: ۱۶۴۷۹۲ //

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه بین المللی می شود

بیمارستان امام رضا (ع) یکی از بیمارستان های دولتی کرمانشاه است که در سال های اخیر با الحاق چند مرکز اقماری از جمله کلینیک بوستان و مرکز درمان بیماری های ریوی به مجتمع بیمارستانی تبدیل شده و در امتداد برنامه های توسعه ای خود به سمت بین المللی شدن گام بر می دارد.

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه بین المللی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

داشتن ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با ۲ بخش کُردنشین و عرب نشین عراق، داشتن ۲ مرز رسمی بین المللی و وجود اشتراکات دینی و فرهنگی، موجب شده تا مراکز بیمارستانی و درمانی کرمانشاه به یکی از مراکز پذیرش بیماران کشور عراق و به ویژه منطقه اقلیم کردستان تبدیل شوند.

بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان کرمانشاه اکنون علاوه بر ارائه خدمات به مردم استان و پنج استان همجوار، خود را برای خدمات رسانی به بیماران کشورهای همسایه نیز آماده می کنند.

بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با راه اندازی بخش بین الملل اولین گام را به صورت رسمی در راستای جذب گردشگران سلامت برداشت و مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) نیز اکنون در این راستا قدم گذاشته است.

دکتر علی معینی معاون بین الملل مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)گفت:در سال ۹۴ بخش پذیرش بیماران بین الملل این مجتمع، ۵۵ مورد بستری داشت که ۳۰ مورد آن اورژانسی بوده است.

وی افزود: در سال ۹۷ نیز تا پایان دی ماه این تعداد به ۱۸۸ بیمار رسیده است که ۱۴۶ مورد آن بیمار اورژانسی بوده است.

معینی در ادامه از سایت پذیرش بیماران بین الملل این مجتمع که به چهار زبان طراحی شده است اشاره کرد و افزود: این سایت تا ۲ ماه دیگر تکمیل می شود که در صورت تکمیل شدن، یکی از کاملترین و بروزترین سایت هایی است که در سطح کشور راه اندازی شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۷۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان