//
کدخبر: ۱۶۳۹۴۳ //

تبرئه دو فعال رسانه ای استان کرمانشاه از شکایت استانداری

شکایات مکرر استانداری کرمانشاه از فعالان رسانه ای و تبرئه دو روزنامه نگار کرمانشاهی از یک شکایت‌ دیگر

تبرئه دو فعال رسانه ای استان کرمانشاه از شکایت استانداری
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا نوری علا مدیرمسئول روزنامه نقدحال و محمد محسنی نسب روزنامه نگار این روزنامه با صدور قرار منع تعقیب در مرحله بازپرسی از شکایت استانداری کرمانشاه دائر بر اتهام توهین به مامور دولت و نشر اکاذیب؛ به خاطر گزارش افتتاح نمایشی مدرسه قیام سرپل‌ذهاب تبرئه شدند.

بازپرس پرونده برحسب استعلام سازمان نوسازی مدارس و با توجه به رسالت مطبوعات بر انتقاد و آگاهی بخشی و نیز عدم اثبات سوء نیت متشاکیان، با رعایت اصل برائت و به استناد مواد ۴ و ۲۶۵ آیین دادرسی کیفری قرار منع تعقیب نامبردگان را صادر کرد.

لازم به ذکر است محمد محسنی نسب، فعال سیاسی و رسانه ای کرمانشاهی که از منتقدین جدی استاندار است به تازگی از یک شکایت دیگر استانداری کرمانشاه دائر بر اتهام توهین به مامور دولت به خاطر به کار بردن یک ضرب المثل! با حکم دادگاه از کیفرخواست صادره تبرئه شده بود.

مدرسه ۱۲ کلاسه قیام سرپل‌ذهاب که سال ۹۳ کلنگ احداث آن به زمین زده شده بود و در زلزله آبان ۹۶ طبق استعلام سازمان نوسازی ۲ درصد ( در قسمت نازک کاری و سقف کاذب) آسیب دیده بود به عنوان مدرسه جدیدالاحداث! با پیام ویدیویی رییس‌جمهور بدست استاندار کرمانشاه افتتاح شد که توسط فعالان رسانه ای به عنوان یک افتتاح نمایشی مورد انتقاد قرار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۹۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان