//
کدخبر: ۱۲۳۵۷۹ //

نقدی برسخنان سعید باستانی به دلیل فروش قطعی خودرو؛ تا یک‌سال حق فروش ندارید!

نقدی برسخنان سعید باستانی به دلیل فروش قطعی خودرو؛ تا یک‌سال حق فروش ندارید!
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا نوری علا؛ سعید باستانی، عضو کمیسیون صنایع مجلس: فروش قطعی خودرو از روز شنبه هفته آتی به متقاضیان و مصرف کنندگان نهایی خودرو با کارت ملی انجام شود.

در راستای حذف دلالی کاذب در بازار خودرو، خریداران خودرو تا یکسال حق صلح یا به عبارتی فروش را به شخص دیگری ندارند /خانه ملت

این نظارت استصوابی که زمینه‌ی ورود سعید باستانی و امثالهم را فراهم کرده، آیا متوجه عمق مشکلاتی که بر مجلس و در نهایت به مملکت و ملت وارد کرده، خواهد شد؟!

آخر مرد حسابی این شد نسخه‌ی درد بی‌درمان گرانی‌هایی که شما مجلسیان و دولتمردان عامل و سبب آن هستید؟ چرا هر وقت کم می‌آورید به مردم هجمه می‌برید؟ و از منافع ملت برای خودتان هزینه می‌کنید. آیا هزینه‌ی ناکارآمدی شما و همکاران‌تان در تصویب و نظارت بر خودروسازان را باید مردم بپردازند؟ چرا در قراردادی که مردم تمام تعهدات خود را انجام داده‌اند و طرف مقابل در اجرای قرارداد تاخیر دارد، طبق پیشنهاد شما مردم باید متضرر شوند؟ چون دیوارشان کوتاه‌ست؟ چون وکیل و نماینده ندارند تا از حقوق‌شان دفاع کند؟ چون منفعت شما در وکیل مردم ماندن، نیست؟ بر اساس چه قانونی، مردم را از حق مالکیت محروم فرموده‌اید؟ اصلا چه کسی به شما چنین شان و جایگاهی داده است، که یک‌تنه مانع حقوق مالکیت ۴۰ هزار نفر ایرانی باشید؟ چرا تشویش اذهان عمومی می‌کنید؟ به‌نظر شما مملکت به نقطه‌ی هرکی هرکی رسیده است؟ که هر چه به‌دهان‌ات می‌آید، می‌گویی؟!

عزیزدل‌برادر!

شما حق ندارید، چنین احکامی صادر و مردم را نگران کنید. برای دفاع از منافع خود و دوستان‌تان راه‌های منطقی‌تری پیدا کنید. خداوند قدما و رفتگان را بیامرزد که برای چنین شرایطی که من‌وتو داریم، می‌فرمودند: "برو جُل عقلت‌ات را عوض کن!" این خواسته شما در اصطلاح عرفی "دبه" نام دارد و شدنی نیست و مردم را به‌زحمت می‌اندازد و چاره‌ی گرانی خودرو هم نیست. سوراخ گرانی‌ها اطراف مجلس و دولت است، گم‌اش کرده‌ای!

کاش این سیستم نظارت استصوابی، توان داشت و برای نمایندگان مردم به‌اندازه چند واحد درسی آشنایی با حقوق و بایسته‌های اساسی و انسانی، برگزار می‌کرد.

و ما أُرِیدُ إِلَّا الْإِصْلَاحَ مَا اسْتَطَعْتُ وَمَا تَوْفِیقِی إِلَّا بِاللَّهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَإِلَیْهِ أُنِیبُ/ هود_۸۸

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان