//
کدخبر: ۱۶۰۴۱۶ //

مسئول بسیج اصناف استان یزد: ۴۰گانه‌های اصناف در دهه فجر اجرا می‌شود

مسئول بسی اصناف استان یزد از اجرای ۴۰‌گانه‌های اصناف به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یزد خبر داد.

مسئول بسیج اصناف استان یزد:
۴۰گانه‌های اصناف در دهه فجر اجرا می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 اصغر سلمانی امشب در جشن سالانه اتحادیه ابزار فروشان استان یزد با بیان اینکه ۲۷ عنوان برنامه در مجموعه اصناف و بازاریان استان یزد برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: اعضا و رؤسای اتحادیه‌ها هر سال حضور و مشارکتی چشمگیر در این برنامه‌ها دارند.

وی بیان کرد: امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار چهل‌گانه‌های اصناف به مناسبت دهه فجر در یزد اجرا شود که از آن جمله می‌توان به تهیه ۴۰ سری جهیزیه برای ۴۰ نوعروس بی‌بضاعت با همکاری اصناف اشاره کرد.

سلمانی عنوان کرد: قرار است ۴۰ سبد کالا نیز برای ۴۰ خانواده بی‌بضاعت تامین شود که با اعلام این برنامه به اصناف، در نخستین روز جمع‌آوری سبد کالاها، ۱۰۰ سبد کالا جمع‌آوری شد.

وی، سرکشی از ۴۰ ایثارگر در خانواده اصناف، تکریم سادات فاطمی و شرکت گسترده اصناف و بازاریان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نمازجمعه در ایام دهه فجر را از دیگر برنامه‌های کمیته اصناف و بازاریان ستاد دهه فجر استان یزد برشمرد.

مرتضی محمدی نژاد از کارشناسان اقتصاد و تجارت استان یزد نیز در این مراسم به بیان راهکارهای کسب و کار پررونق پرداخت و اظهار داشت: اگر بخواهیم ایرانی آبادتر با اقتصادی پررونق‌تر داشته باشیم، به طور قطع همه اصناف و بازاریان باید در رونق بخشیدن به وضعیت اقتصادی مشارکت کنند.

اتحادیه صنف ابزار فروشان استان یزد در حال حاضر دارای ۴۵۰ عضو پروانه‌دار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان