//
کدخبر: ۱۶۰۴۰۵ //

وزیر صنعت، معدن و تجارت: شاه بیت جنگ اقتصادی توقف تولید در کشور است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم که شاه بیت این جنگ این است که تولید در کشور متوقف شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت:
شاه بیت جنگ اقتصادی توقف تولید در کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا رحمانی شامگاه دوشنبه در نشست شورای خانواده صنعت، معدن، اصناف و تجارت در شهرک صنعتی کردکوی اظهار کرد: امروز در یک جنگ اقتصادی قرار داریم که جنگ روانی هم پیوست آن شده و کار سخت تر شده است.

وی افزود: دشمنان با تحریم جنگ اقتصادی تمام عیار را شروع کرده اند و شاه بیت این جنگ اقتصادی این است که تولید در کشور متوقف شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که دشمن با قلدری و ابزار در دستش به جنگ با ما آمده است، متذکر شد: تنها راه مقابله با تحریم ها این است که اجازه ندهیم تولید در کشور کاهش یابد.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم باید هرکسی در هرجای کشور این را یک تکلیف بداند که اجازه ندهد تولید متوقف شود و برای تحقق این مهم منتظر قانون، بخشنامه و ابلاغیه و ... نباشند.

رحمانی به راه‌های مقابله با تحریم ها اشاره و بیان کرد: هرکس هرجور می تواند به حفظ تولید و اشتغال موجود کمک کند و به جای تمرکز کارها را تسهیل کنیم و سومین راه مقابله با تحریم ها مشارکت همه است.

وی از برگزاری جلسات منظم با تولیدکنندگان، بخش خصوصی و تشکل ها برای رفع مشکلات موجود خبر داد و گفت: برای رونق تولید در ماههای اخیر دو گام برداشته ایم یکی آن که اگر تصمیمی گرفتیم مدام نیاز به اصلاح نداشته باشد و تصمیمات گذشته را خراب نکند و دوم آن که امور این حوزه را تسهیل کنیم که اقدامات این بخش هم با تفویض برخی از امور به استان ها آغاز شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان