//
کدخبر: ۶۱۲۱ //

۳۶ طرح عمرانی و اقتصادی در ملایر بهره برداری شد

در نخستین روز از 38 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر، 36 طرح عمرانی و اقتصادی با حضور معاون امور اقتصادی استاندار همدان و جمعی از مسوولان شهرستان ملایر بهره برداری رسید.

 36 طرح عمرانی و اقتصادی در ملایر بهره برداری شد

به گزارش فرتاک نیوز معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی ملایر اظهار کرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است که باید واقع بینانه برای مردم بازگو شود.

عبدالعظیم رضایی بر لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان تاکید کرد و افزود: زمانیکه امام راحل(ره) نهضت اسلامی را در سال 42 آغاز کرد، هیچکس باور نمی کرد که در آن دوران خفقان و استبداد ستمشاهی حرکت و راه امام راحل(ره) به پشتوانه مردمی منجر به پیروزی انقلاب شود.

وی با بیان اینکه هزینه های سنگینی برای پیروزی انقلاب داده شده، گفت: در شرایطی که امروز کشور ما به سر می برد، باید تمامی اقدام های مثبت دولت و نظام و امیدهایی که در جامعه ایجاد شده، به عنوان یک وظیفه اخلاقی برای مردم بازگو شود.

وی ادامه داد: با وجود تنگناهای مالی و اقتصادی، در دهه فجر امسال 169 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 803 میلیارد و 350 میلیون ریال در این شهرستان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

رضایی در نخستین روز از ایام دهه فجر 36 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری حدود 110 میلیارد ریال در سطح شهرستان ملایر مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: این طرح ها شامل افتتاح همزمان 18 طرح برق رسانی با 51 میلیارد و 516 میلیارد ریال اعتبار، هشت طرح راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای با 34 میلیارد و 640 میلیون ریال و 10 طرح عمرانی شهرداری سامن با اعتبار چهار میلیارد و 670 میلیون ریال است.

در نخستین روز از دهه فجر پنج طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی ملایر شامل روکش آسفالت محور ملایر به اراک، ملایر به خنداب، روکش آسفالت محور باباکمال، ایجاد روشنایی گردنه پیروز به طول 1.4 کیلومتر و 20 عدد پایه و احداث دیوار حایل مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد و 640 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی سه طرح راه و شهرسازی ملایر شامل راه روستایی مالیچه به سراب در محور ملایر به آورزمان، راه روستایی گوجک در محور ملایر به همدان و راه روستایی چشمه پهن ننج در راه فرعی جوکار با اعتبار 13 میلیارد و 580 میلیون ریال آغاز شد.

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری همدان در نخستین روز از ایام دهه فجر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای شمس آباد ملایر و افتتاح چند طرح عمرانی، در جمع مردم سامن سخنرانی کرد.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان