//
کدخبر: ۱۵۷۷۳۱ //

برپایی همایش اقتدار هنرهای رزمی دفاع شخصی بسیجیان مازندران

همایش اقتدار هنرهای رزمی دفاع شخصی بسیجیان مازندران با محوریت شهید مدافع حرم سید جواد اسدی در بابلسر برگزار شد.

برپایی همایش اقتدار هنرهای رزمی دفاع شخصی بسیجیان مازندران
به گزارش فرتاک نیوز،

 همایش اقتدار (هنرهای رزمی دفاع شخصی) ویژه بسیجیان مازندران امروز با حضور برادران رزمی کار از 22 شهرستان در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت شهرستان بابلسر برگزار شد.

سردار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: نیروهای بسیجی به نمایندگی از بسیجیان سراسر مازندران از 22 شهر در قالب 25 گروه از 25 گردان تکاور، بیت‌المقدس و امام حسین(ع) در همایش اقتدار بسیجیان نمایش هنرهای رزمی دفاع شخصی با محوریت مربی دفاع شخصی نیروهای مسلح شهید مدافع حرم سید جواد اسدی در بابلسر گرد هم آمدند.

وی افزود: میزان آمادگی دسته‌های نمونه از گردان‌های 25 گانه در این رزمایش به داوری داوران گذاشته می شود و منتخبان مشخص می‌شوند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه بسیج همیشه باید آماده باشد، گفت: هدف ما از برگزاری این برنامه‌ها نشان دادن آمادگی نیروهای بسیجی و فرزندان این مملکت به مردم کشور است.

بابایی با اشاره به اینکه بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است، خاطرنشان کرد: این نوع برنامه‌ها به نوعی دعوت از جوانان برای حضور در این برنامه‌های سالم و آمادگی بخش بوده تا در موارد لزوم به خوبی از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کنند.

وی افزود: دی‌ماه یادآور فتنه‌گران و نابخردانی است که نمک خورده و دائما نمکدان می‌شکنند و به جای اینکه تابع ولایت فقیه باشند به فتنه‌گری و نقشه چینی ادامه می‌دهند.

وی افزود: بصیرت ما باید نسبت به فتنه فتنه‌گران بیشتر شود و اوضاع را رصد کنیم زیرا همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بیرون ضربه نخواهد خورد، تاکید کرد: همه ما باید تحرکات دشمن داخلی را رصد کنیم و با بصیرت در مقابل فتنه‌جویی و فتنه‌گری آنان ایستادگی شود.

بابایی تصریح کرد: بر همه ما واجب است تا یاران و سربازانی هم تراز یاران سیدالشهدا(ع) تربیت کنیم. تربیتی که نصیب پدران شهدای مدافع حرم شده است.

وی خاطرنشان کرد: این صلابت، شکوه، ایستادگی و عظمت برای دشمنان بیم آفرین است و این آمادگی باید وجود داشته باشد تا تحرکات دشمنان خنثی شود.

 در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم مازندران تجلیل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۷۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان