//
کدخبر: ۱۵۶۴۱۷ //

حفظ محیط زیست استان از فواید صعودهای ورزشی است

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان گفت:‌ برگزاری صعودهای همگانی و سراسری به حفظ محیط زیست استان گیلان کمک شایانی می‌کند.

حفظ محیط زیست استان از فواید صعودهای ورزشی است
به گزارش فرتاک نیوز،

مصطفی قامتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان در کنار ترویج ورزش و صعودهای همگانی و سراسری قصد دارد با کمک پیشکسوتان و مربیان ورزشی به حفظ محیط زیست استان کمک کند. 

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان افزایش نشاط اجتماعی را از جمله فواید همگانی کردن رشته کوهنوردی دانست و عنوان کرد:‌ حفظ محیط زیست،‌ بهبود سلامت روانی و ارتقاء سطح آمادگی جسمانی از فواید اجرای صعودهای همگانی است.

وی تقویت بعد فنی باشگاه‌های کوهنوردی گیلان را از جمله اهداف هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان دانست و افزود: امیدواریم با اجرای برنامه‌ها و سیاست‌هایی که در این راستا تدوین شده است بتوانیم مسیر تحقق این سیاست مهم را در گیلان فراهم کنیم.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان ایجاد زیرساخت‌های ورزشی را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت:‌ افزایش تعداد باشگاه‌های کوهنوردی از 4 عدد به 17 عدد و پیگیری جهت اخذ موافقت برای احداث سالن سنگ‌نوردی در دستور کار این هیئت قرار دارد.

قامتی با بیان اینکه در صورت تصویب سالن سنگ‌نوردی در مجموعه ورزشی سردار جنگل احداث می‌شود خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر این‌ها هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان برای اجرای فراگیر صعود‌های همگانی به حمایت استانداری و همکاری فرمانداری‌ها نیاز دارد.

وی از مشارکت کارگروه همگانی هیئت کوهنوردی گیلان و شهرستان‌ها در اجرای صعودهای همگانی سخن گفت و افزود:‌ هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان علاوه بر ترویج این رشته قصد دارد مسائل مربوط به حفظ محیط‌ زیست را نیز توسط مربیان رشته کوهنوردی ترویج کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۴۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان