//
کدخبر: ۱۴۷۰۹۹ //
امام جمعه موقت یاسوج تاکید کرد:

اقتدار مسلمانان درپرتو اتحاد و همبستگی است/لزوم حمایت از مردم یمن

امام جمعه موقت یاسوج گفت: اقتدار و عظمت مسلمانان در پرتو همبستگی، اتحاد و پرهیز از تفرقه محقق می شود.

اقتدار مسلمانان درپرتو اتحاد و همبستگی است/لزوم حمایت از مردم یمن
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج، با اشاره به مناسب های پیش رو و هفته وحدت، افزود: نماز جمعه مبین همبستگی، اتحاد و همدلی مسلمانان بوده و تقویت اتحاد، رشد بصیرت و معنویت از خروجی های تحقق این مهم است.

خاضع با اشاره به هفته بسیج و روز تشکیل بسیج مستضعفین، خاطرنشان کرد: مردمی کردن حفاظت و دفاع از انقلاب اسلامی از هدفگذاری های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بود و در این راستا فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام خمینی(ره) داده شد.

امام جمعه موقت یاسوج همچنین به جنایت های آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: سکوت مسلمانان در برابر جنایت ها و کشتار مردم بیگناه توسط آل سعود صحیح نیست و امت اسلامی باید به یاری مردمان ستم دیده و مظلوم یمن بشتابند.

وی افزود: این جنایت ها با سرکردگی و حمایت استکبار جهانی انجام می شود.

خاضع با بیان اینکه اعلام انزجار همه مسلمانان از جنایات استکبار جهانی و آل سعود ضروری است، عنوان داشت: مسلمانان باید از مردم یمن حمایت کنند.

خاضع همچنین به شلیک قریب به ۴۷۰ راکت و موشک توسط فلسطین در پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: احراز و تبیین قدرت پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی از ابعاد و پیامدهای این اقدام بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۰۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان