//
کدخبر: ۱۴۶۸۷۷ //
سردار سلامی:

ملت ایران برای شکست دادن آمریکا برنامه ریزی کرده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در این سال‌ها آمریکا شکست خوردن از مسلمانان را به خوبی آموخته اما از آن درس نگرفته است، گفت: ملت ایران برای شکست دادن آمریکا برنامه ریزی کرده است.

ملت ایران برای شکست دادن آمریکا برنامه ریزی کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار حسین سلامی روز پنجشنبه در همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن که در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود را هندسه مصیبت در جهان اسلام معرفی و تصریح کرد: آمریکا جهان اسلام را بخشی لاینفک از جغرافیایی سیاسی می‌داند و معتقد است که سیطره فرهنگی، اقتصادی، نظامی و سیاسی بر جهان اسلام قادر نیست به عنوان بزرگترین قدرت جهان عمل کند.

وی اضافه کرد: در منطق سیاسی آمریکا جهان اسلام، خاورمیانه است و در منطق سیاسی ما غرب آسیا سکوی پرش مقاومت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره سخنان ترامپ درباره تروریست خواندن ملت ایران، گفت: بر اساس همین برای فلج کردن ملت ایران برنامه‌ریزی کرده و قطعا شکست هم می‌خورد.

سردار سلامی ملت ایران را آگاه و قدرتمند دانست و تاکید کرد: قدرت ایران به اندازه شکست نخوردن از آمریکا نیست،‌ بلکه قدرت ما شکست دادن است و ما بر اساس شکست نخوردن برنامه‌ریزی نکرده‌ایم،‌ بلکه بر اساس شکست دادن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

سلامی نشان دادن چهره واقعی نظام سیاسی آمریکا توسط رییس جمهور آن‌ها را یک خصوصیت مثبت ترامپ خواند و اظهار کرد: آمریکا، ضد ملت‌هاست و به همین دلیل مردم ایران را در تحریم اقتصادی قرار داده است و به دنبال تجزیه ملل اسلامی است. در همه جا می‌بینید که نوک پیکان حمله آمریکا به سمت ملل اسلامی است.

سردار سلامی با بیان این که امروز برای اعلام حمایت از مردم یمن جمع شد ایم، خاطرنشان کرد: آنچه در جهان اسلام‌ از صد سال پیش تاکنون می‌گذرد همه ناشی از به هم‌پیوستگی آمریکا، انگلیس رژیم‌صهیونیستی و آل سعود است و این هندسه مصیبت در جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: آمریکا معتقد است بدون سیطره سیاسی و فرهنگی‌ بر جهان اسلام قادر نیست به عنوان بزرگترین قدرت جهان عمل‌کند. این آرزو در دوره‌هایی به واقعیت پیوست اما بعد از انقلاب امواج بیداری اسلامی در مقابل این رویای خطرناک‌ شکل‌ گرفت و از آن به بعد یک تقابل راهبردی در جهان اسلام با استکبار شکل گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که مسلمانان به روح آگاهی رسیدند و بیرق‌های جهاد در بلاد مختلف اسلامی به دوش‌کشیده شد و‌ آرزوی دشمنان فروریخت، گفت: این داستان نشان دهنده وضعیتی است که در جهان اسلام‌ حاکم است که سیلی‌های محکم و شکست‌های تاریخی به آمریکا وارد شد.

سردار سلامی با شکل گیری ساختار مقاومت در جهان اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: گروه‌های فلسطینی آن گونه مسلح شدند که موجب انحلال کابینه اسرائیل می شوند. در لبنان حزب الله شکل گرفت و‌ شکست‌های افسانه‌ای بر اسرائیل وارد کرد. در سوریه هم یک‌ ارتش متحد مردمی همه سیاست‌های دشمن را شکست داد و‌ تکفیر‌ شکست خورد و از صحنه منازعات سیاسی حذف شد.

وی تاکید کرد: جهاد به عنوان عامل اصلی سعادت شکل گرفت‌ و بیرق آن بر دوش کشیده شد و مسلمانان حول یک‌ عقیده مشترک متحد شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوز آمریکا به عراق اشاره کرد و گفت این تجاوز منجر به پیروزی مسلمانان انقلابی شد. در این سال‌ها آمریکا شکست خوردن از مسلمانان را به خوبی آموخته اما درس نگرفته است.

سردار سلامی یادآور شد: در ایران به عنوان قلب جهان اسلام هرچه داشتند به صحنه آوردند تا مردم را از مقاومت‌ منصرف کنند اما ملت ایران با رهبری امام(ره) و‌ رهبر انقلاب ایستاد و این نظریه راثابت کرد که یک‌ ملت می‌تواند با داشتن رهبری بزرگ بر دشمن غالب شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: پیام‌ روح بخش و احساس برانگیز هفته وحدت آن است که اسلام مرزهای جغرافیایی را عامل جداسازی قلب‌ها برای مسلمانان نمی‌داند.

وی با یادآوری این که مرزهای حقیقی ما مرزهای هویتی و اعتقادی ما است، افزود: همه مسلمانان سرنشینان یک‌ سفینه و اجزای پیکره واحدی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر‌ ما از فلسطین حمایت و از مردم مظلوم یمن پشتیبانی معنوی می‌کنیم و‌ برای مردم عراق و‌سوریه نگرانیم و‌ به افغانستان می اندیشیم، برگرفته از فلسفه عمیق اسلام است.

سردار سلامی گفت‌: ما اگر به مسلمانان در سوریه، افغانستان، بوسنی و هرزگوین و میانمار می‌اندیشیم، فلسفه‌ای عمیق در اسلام و قرآن پشت سر این اندیشه نهفته است که و آن این است که همه ما یک امت هستیم.

**وحدت شکست ناپذیری ما را تضمین می کند

سردار سلامی در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه توسعه قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران به شکل وسیعی درر جریان بوده و توقف پذیر نیست، وحدت بین ملت پیروزی ما را تضمین می کند. وحدت امت و امام و مردم با خود و نیروهای مسلح یک ساختمان مقاومت و شکست ناپذیری را ایجاد کرده است.

وی توجه و همگرایی ملت های مسلمان و غیرمسلمان را لازمه حل موضوع یمن دانست و اظهار داشت: دولت‌های حامی عربستان بایدتحت فشار قرار گیرند تا وادار شوند دست از حمایت سعودی ها بردارند. علاوه بر این به سمت اعمال تنبیه علیه این کشور نیز پیش بروند تا جنگ یمن متوقف شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین گفت: گرچه جنگ خساراتی برای مردم یمن داشته است اما این موضوع حتمی است قدرت هایی که این جنگ را به راه انداخته اند و کشورهایی که آن را اجرا می کنند در مقابل مقاومت مردم این کشور شکست خواهند خورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان