//
کدخبر: ۱۰۷۶۷۴ //

پهپادهای یمن مقر فرماندهی سعودی ها را بمباران کردند

پهپادهای ارتش وکمیته های مردمی یمن در اولین عملیات آفندی خود موفق شدند مرکز فرماندهی نیروهای عربستان و آمریکا در عدن را بمباران کنند.

 پهپادهای یمن مقر فرماندهی سعودی ها را بمباران کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

 از پایگاه اطلاع رسانی 'المسیره' یمن حاکیست : در این تهاجم که پس از رصد دقیق انجام شد اهداف مشخص شده در اردوگاه نظامی ' البریقه' عدن با موفقیت بمباران شد.

یک منبع نظامی به المسیره گفت: با این بمباران امکان تحرک از دشمنان طی روزهای آینده سلب شده است .

ارتش و کمیته های مردمی یمن دوشنبه هفته گذشته تصاویری را منتشر کردند که پهپادهای یمنی توانسته بودند از محل تجمع و مراکز نظامی ائتلاف خود خوانده در ساحل غربی جمع آوری کنند.

هدف قراردادن مراکز تجمع و مقر فرماندهی نیروهای ائتلاف، معادلات و مسیر جدیدی را در جنگ یمن ایجاد کرده است .

شماری از کشورهای عربی با ایجاد یک ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان از 6 فروردین سال 1394 با ادعای حمایت از رییس جمهوری مستعفی و فراری، یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

ائتلاف خود خوانده از همکاری های اطلاعاتی و نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی هم بهره می برد.

بمباران شهرهای تحت اختیار انصارالله طی سه سال های گذشته بیش از 30هزار کشته یا زخمی بر جای گذاشته است که حدود 8 هزار نفر آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

حملات ائتلاف خود خوانده به یمن نه تنها نتوانسته مردم این کشور را به زانو در آورد بلکه ارتش و کمیته های مردمی از این فرصت استفاده کرده و خود را به فناوری های جدید نظامی از جمله ساخت موشک های بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین مجهز کرده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان