//
کدخبر: ۱۴۴۸۱۶ //

‌تاکید امام جمعه ایلام بر رسیدگی به اقشار محروم

امام جمعه ایلام گفت: ‌رسیدگی به اقشار محروم ایلام از وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

 ‌تاکید امام جمعه ایلام بر رسیدگی به اقشار محروم
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار عصر امروز در دیدار کارکنان اداره کل بهزستی استان ایلام اظهار داشت: وفاداری طبقه محروم و فرودست در حفظ و نگهداری و پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن اثبات شده  ‌و بر همه دستگاه‌های خدمات‌رسان است که رسیدگی به اقشار محروم ایلام را در اولویت کاری خود قرار دهند.

امام جمعه ایلام راز موفقیت انقلاب اسلامی را دفاع از محرومان و فرودستان دانست و گفت: دفاع انقلاب اسلامی و پشتیبانی از محرومان موجب عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است.

وی گفت: محرومان را فراموش نکنید و همواره از اجر خدمتگزاری برای محرومان برخوردار شوید زیرا وظیفه خدمات رسانی سازمان بهزستی در ارائه خدمات متنوع به محرومان و نیازمندان موجب  عزت و افتخار کارکنان آن اداره است.

امام جمعه ایلام، کمک به خوداتکایی محرومان را عملی پسندیده دانست و تاکید کرد: محرومان و نیازمندان را مورد تکریم قرار دهید و تلاش کنید با برنامه اقتصادی و معیشتی آنان را به خود اتکایی برسانید.

کریمی‌تبار حضور 25 هزار نفر خدمات‌بگیر پوششی را برای بهزیستی مسئولیت سنگینی دانست و خاطر نشان کرد: خدمات‌دهی به این نیازمندان را به عنوان عمل جهادی بدانید و تلاش به رضایت آنان داشته باشید.

وی توجه به 11 هزار معلول زیرپوشش بهزستی استان ایلام را نیز خدمت بزرگ نام برد و تاکید داشت: معلولان جسمی را تا سرحد ممکن و افزون بر توان کمک‌کنید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۸۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان