//
کدخبر: ۱۲۷۳۷۰ //
امام جمعه ایلام:

دشمن توطئه ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی را کلید زده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب تمام تلاش خود را برای بدبین کردن مردم از ارکان نظام اسلامی به کار برده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ کنند.

دشمن توطئه ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی را کلید زده است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: ویروس بدبینی یکی از ترفندهای مهم و مولفه‌های جنگ روانی دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی است که در اوضاع آشفته اقتصادی و سوء مدیریت مسؤولان کلید خورده است.

وی افزود: معظم له در این خصوص بیانات راهگشایی را بیان کردند که نباید ویروس بدبینی را گسترش داد، ایشان فرمودند من به همه دولت‌ها انتقاد داشته و انتقاد هم کرده ام و هیچگاه اهل مسامحه در برخورد با اشکالات دستگاه ها نیستم.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بیان کردند نوع انتقاد کردن باید طوری نباشد که اثر آن مردم را دچار بدبینی کند و طوری هم نباشد که تبلیغات مثبت هم برای مردم قابل باور نباشد.

حجت الاسلام لطفی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: نا امید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب برنامه حساب شده دشمن است و در فضای مجازی درصدد ناامید کردن مردم هستند.

وی جنگ رسانه ای را هربه دیگر دشمنان ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: دشمنان دیرین این مرز و بوم علاوه بر جنگ اقتصادی در تلاش هستند تا جنگ رسانه ای هم ایجاد کنند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: جنگ رسانه‌ ای دشمن برای احساس به بن‌بست رسیدن مردم است، رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با خبرگان رهبری در خصوص جنگ روانی و رسانه‌ ای دشمن علیه نظام اسلامی و ملت ایران بیانات ارزشمندی را فرمودند.

حجت الاسلام لطفی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین گفت: یکی از خصوصیات بارز سید و سالار شهیدان احیای امر به معروف و نهی از منکر است، در واقع این فریضه با تمامی امر به معروف ها و نهی از منکر ها تفاوت دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۳۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان