//
کدخبر: ۳۱۸۱۸۳ //

«زالاوا» در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درمی‌آید

فیلم سینمایی «زالاوا» ساخته ارسلان امیری در بخش رقابتی هفته منتقدین هفتاد و هشتمین فستیوال بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درمی‌آید.

«زالاوا» در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درمی‌آید
به گزارش فرتاک نیوز،

فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری در اولین حضور جهانی خود، در هفتاد و هشتمین فستیوال بین‌المللی فیلم ونیز به عنوان یکی از هفت فیلم بخش رقابتی هفته منتقدین این فستیوال به نمایش درمی‌آید. 

این فیلم که به تهیه‌کنندگی‌ سمیرا و روح‌الله برادری در کردستان فیلمبرداری شده است، از تاریخ یک تا یازده سپتامبر ( دهم تا بیستم شهریورماه) با سه نمایش، برای جوایز سی و ششمین دوره هفته منتقدین فستیوال فیلم ونیز و جایزه‌ شیر آینده‌ رقابت می‌کند.

نخستین تجربه سینمایی ارسلان امیری در مقام کارگردان با بازی نوید پورفرج، پوریا رحیمی سام و هدی زین‌العابدین، باسط رضایی، شاهو رستمی، فریدون حامدی و تعداد دیگری از بازیگران استان کردستان، سال گذشته در سی و نهمین جشنواره‌ فیلم فجر نامزد دریافت ده جایزه شد و در نهایت سیمرغ بهترین کارگردانی فیلم اول (ارسلان امیری)، سیمرغ بهترین فیلمنامه (ارسلان امیری، آیدا پناهنده و تهمینه بهرام)، سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (پوریا رحیمی‌سام) و دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری (محمد رسولی) را از آن خود کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۱۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان