//
کدخبر: ۲۹۴۶۵۰ //

قیمت پرتقال شب عید در استان مبدا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد

کارگروه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم پرتقال شب عید را تحویل کف کامیون در استان مبدا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تصویب کرد.

قیمت پرتقال شب عید در استان مبدا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد

 در صد و نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار با تصویب قیمت پرتقال تامسون شمال، تصمیماتی برای تنظیم بازار میوه پایان سال اتخاذ شد.

در مصوبات کارگروه تنظیم بازار در خصوص وضعیت تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال ۱۳۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ آمده است: قیمت پیشنهادی کمیته ملی راهبری طرح تنظیم بازار برای خرید پرتقال تامسون شمال به ازای هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان با لحاظ تمام هزینه‌های تبعی مانند شستشو، سورتینگ، سردخانه، حمل‌ونقل و بازرسی، تحویل کف کامیون در استان مبدا مطرح و مورد تصویب قرار گرفت و استان مازندران به‌عنوان استان تأمین‌کننده پرتقال تامسون شمال و اتحادیه باغداران آن به صورت متمرکز نیز به‌عنوان مباشر تأمین تعیین شد.

همچنین این ستاد در خصوص سیب درختی تصویب کرد که با توجه به تعیین سقف پیشنهادی قیمت سیب درختی برای تأمین این محصول در طرح تنظیم بازار، استان‌های مقصد به صورت غیرمتمرکز و در دامنه قیمتی اعلامی کمیته ملی راهبری نسبت به تأمین با مباشران استان تولیدکننده اقدام کنند.

تصمیمات کمیته ملی راهبری طرح تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال‌جاری در خصوص قیمت خرید، ذخیره‌سازی، مباشر خرید و سازوکار اجرایی طرح تا پایان اجرای آن به‌عنوان مصوبات کارگروه تنظیم بازار تلقی می شود.

به گزارش فرتاک نیوز، پیش از این «علیرضا رزم حسینی» وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است: شرایط تامین، تولید کالاها و اقلام مورد نیاز مردم مناسب است و پیش بینی های لازم برای ذخیره سازی میوه شب عید و همچنین تشدید نظارت‌ها در ایام پایانی سال انجام شده است.

به گفته وی، مردم نباید نگران افزایش قیمت‌ها در ماه‌های منتهی به سال و شب عید باشند که در همین راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۶۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان