//
کدخبر: ۲۸۹۵۳۰ //

رزم‌حسینی:به اندازه کافی نهاده‌ در اختیار شبکه توزیع قرار گرفته است

وزیر صمت گفت: خوشبختانه تاکنون به اندازه کافی نهاده‌ها وارد شده در اختیار شبکه توزیع که جهاد کشاورزی است قرار گرفته است.

رزم‌حسینی:به اندازه کافی نهاده‌ در اختیار شبکه توزیع قرار گرفته است

علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست عصر امروز کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی قیمت مرغ اظهار داشت: وظیفه ما براساس تأمین ارزی که بانک مرکزی قرار می‌دهد ما ثبت سفارش می‌کنیم و تأمین نهاده‌های دامی را انجام می‌دهیم.

وی افزود:‌ خوشبختانه تاکنون به اندازه کافی نهاده‌ها وارد شده در اختیار شبکه توزیع که جهاد کشاورزی  است قرار گرفته است.

به گزارش فرتاک نیوز، وزیر صمت ادامه داد: در هفته گذشته ورود خیلی خوب وزارت جهاد کشاورزی باعث شد قیمت‌ها کاهش یابد و با تنظیم بازار و همکاری خوبی که بین نهادهای مربوطه و ستاد تنظیم بازار وجود دارد.

رزم‌حسینی گفت: اینکه امروز یا هفته جاری وزارت جهاد کشاورزی ورود بسیار خوبی داشته و با عرضه به موقع گوشت سفید کار بسیار ارزشمندی بود، امیدواریم کارگروهی که قرار است تشکیل شود و از این طریق واسطه‌ها حذف شوند؛ چرا که تا زمانی که این واسطه‌ها هستند متأسفانه نهاده‌ها مستقیم به دست تولیدکننده، دامدار یا طیور نمی‌رسد و این تفاوت قیمت از آنجا ناشی می‌شود.

در خاتمه گفت: به نظر می‌رسد با این تدبیری که قرار است صورت گیرد و سران قوا هم تصویب کنند و رئیس جمهور هم موافقت کند امیدواریم بتوانیم بخشی از این واسطه‌ها را حذف کنیم مو قیمت مرغ را به شکل متعادل برسانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۵۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان