//
کدخبر: ۲۷۲۴۲۸ //

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۵/۰۵

سهامداران شرکت‌های نفت بهران، فولاد امیر کبیر کاشان و گروه صنعتی ملی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، عطرین نخ قم و نیروگاه زاگرس کوثر هم در فرابورس بیشترین رشد قیمت را تجربه کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۵/۰۵
به گزارش فرتاک نیوز،

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 6هزار و 858واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 946هزار و 51واحدی به کار خود پایان داد و تعداد  8میلیارد و 374میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 15هزار و 154میلیارد تومان در یک میلیون و 766هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نفت بهران، فولاد امیر کبیر کاشان و گروه صنعتی ملی امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های قطعات اتومبیل ایران، کارتن ایران و نوش مازندران نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 771میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 848میلیارد تومان در 743هزار و 387نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 92واحد افت کرد و در ارتفاع 20هزار و 112واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، عطرین نخ قم و نیروگاه زاگرس کوثر افزایش قیمت را داشتند و در مقابل شرکت‌‌های سیمان لار سبزوار، نفت پاسارگاد و پخش هجرت هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۴۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان