//
کدخبر: ۲۷۰۳۲۸ //

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۴/۲۳

امروز سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، گروه بهمن و گروه صنعتی ملی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های فرابورس ایران، داروسازی آوه سینا و پتروشیمی مارون در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۴/۲۳
به گزارش فرتاک نیوز،

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 9هزار و 274واحدی در ارتفاع یک میلیون و 822هزار و 117واحدی به کار خود پایان داد و بیش از 11میلیارد و 887میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 20هزار و 422میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 991هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، گروه بهمن و گروه صنعتی ملی امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های توسعه صنایع بهشهر، توسعه معادن روی ایران و ایران ارقام بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 47میلیون ورقه به‌ارزش 8هزار و 136میلیارد تومان در 812هزار و 923نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 48واحد افت کرد و در ارتفاع 18 هزار و 684واحد قرار گرفت.قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرابورس ایران، داروسازی آوه سینا و پتروشیمی مارون بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، داروسازی سبحان انکولوژی و نفت ایرانول بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۳۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان