//
کدخبر: ۲۶۶۸۸۷ //

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۴/۰۳

امروز سهامداران شرکت‌های باما، سیمان خزر و سبحان دارو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، هتل پارسیان کوثر اصفهان و فولاد هرمزگان جنوب در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۴/۰۳
به گزارش فرتاک نیوز،

 شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه رشد 49هزار و 462واحدی در ارتفاع یک میلیون و 391هزار و 40واحدی به کار خود پایان داد و بیش از 6میلیارد و 941میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 14هزار و 256میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 629هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های باما، سیمان خزر و سبحان دارو امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کارخانجات تولیدی شهید قندی، افست و لامپ پارس شهاب بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم معامله 2میلیارد و 747میلیون ورقه به‌ارزش 5591میلیارد تومان در 737هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 251واحد رشد کرد و در ارتفاع 14هزار و 715واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، هتل پارسیان کوثر اصفهان و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین رشد را داشتند شرکت‌های کشت و دامداری فکا، آسیا سیر ارس و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۸۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان