//
کدخبر: ۲۶۵۷۵۸ //

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۳/۲۶

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان صوفیان، سیمان بهبهان و موتورسازان تراکتورسازی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های داورسازی تولید دارو، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گروه صنایع کاغذ پارس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۳/۲۶
به گزارش فرتاک نیوز،

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه رشد 14هزار و 699واحدی در ارتفاع یک میلیون و 200هزار و 120واحد به کار خود پایان داد و بیش از 8میلیارد و 227میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 13هزار و 245میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 554هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران سیمان صوفیان، سیمان بهبهان و موتورسازان تراکتورسازی ایران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کشت و صنعت پیاذر، سرمایه‌گذاری پردیس و صنایع آذرآب بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم معامله 2میلیارد و 568میلیون ورقه به‌ارزش 5413میلیارد تومان در 727هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 214واحد رشد کرد و در ارتفاع 13هزار و 496واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های داورسازی تولید دارو، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گروه صنایع کاغذ پارس بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های پتروشیمی غدیر، سیمان لار سبزوار و سرمایه‌گذاری مسکن پردیس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان