//
کدخبر: ۲۵۶۲۷۲ //

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

سهامداران شرکت‌های تولیدی چدن سازان، شیشه همدان و ایران ترانسفو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بانک دی، توزیع دارو پخش و تولید برق عسلویه مپنا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 19هزار و 353واحدی به کار خود پایان داد و بیش از 8میلیارد سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 500هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تولیدی چدن سازان، شیشه همدان  و ایران ترانسفو امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های سپنتا، نفت پارس و شیمی دارویی داروپخش بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 708میلیون ورقه به‌ارزش 3087میلیارد تومان در 809هزار نوبت، آیفکس 186واحد رشد کرد و در ارتفاع 8183واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بانک دی، توزیع دارو پخش و تولید برق عسلویه مپنا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌‌های شیر پاستوریزه پگاه فارس، آسیا سیر ارس و نفت پاسارگاد بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان