//
کدخبر: ۲۵۵۶۹۵ //

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟

سهامداران شرکت‌های تولیدی چدن سازان، سرمایه‌گذاری آتیه دماوند و داده گستر عصر نوین – های وب در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه فارس، آ.س.پ و گروه صنعتی کارخانجات صنعتی تبرک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 15هزار و 422واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 7میلیارد و 445میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 56هزار و 372میلیارد تومان در یک میلیون و 46هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تولیدی چدن سازان، سرمایه‌گذاری آتیه دماوند و داده گستر عصر نوین – های وب امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های گروه صنعتی سپاهان، سالمین و لبنیات کالبر بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 5190میلیون ورقه به‌ارزش 3763میلیارد تومان در 606هزار نوبت، آیفکس 190واحد رشد کرد و در ارتفاع 7961واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه فارس، آ.س.پ و گروه صنعتی کارخانجات صنعتی تبرک بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌‌های سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، صنایع ماشین‌های ادرای ایران و لیزینگ ایران و شرق بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۶۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان