//
کدخبر: ۲۳۵۱۵۷ //

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین افت را داشتند؟

سهامداران شرکت‌های پارس مینو، کنترل خوردگی تکین‌کو و سیمان شمال امروز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان و بانک دی در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

 سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین افت را داشتند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 16765واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 6میلیارد و 924میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 3میلیارد تومان در 41هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پارس مینو، کنترل خوردگی تکین‌کو و سیمان شمال امروز بیشترین کاهش قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های معادن بافق، نوش مازندران و صنایع سیمان دشتستان نیز بیشترین رشد را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 1214میلیون ورقه به‌ارزش 917میلیارد تومان در 139هزار نوبت، آیفکس 223واحد افت کرد و در ارتفاع 4797واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان و بانک دی بیشترین کاهش قیمت را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به‌همراه شرکت‌ سرمایه‌گذاری مسکن الوند هم بیشترین رشد قیمت را شاهد بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان