//
کدخبر: ۲۶۳۹۵۰ //

ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه سنجش آمادگی تحصیلی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دستورالعمل اجرایی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و دانش آموزان با نیازهای ویژه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به استان‌ها ابلاغ کرد.

ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه سنجش آمادگی تحصیلی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جواد حسینی در نامه ای دستورالعمل اجرایی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و دانش آموزان با نیازهای ویژه سال ۱۳۹۹ را به استان‌ها ابلاغ کرد.

برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال ۱۳۹۹ از تیر ماه زیر نظر شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی سنجش با همکاری وزارتخانه های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اجرا خواهد شد.

بر اساس این دستور العمل، ترکیب اعضای شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی سنجش شامل معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی (رییس شورا)، معاون تشخیص و پیشگیری پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی (نایب رییس شورا )، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مدیر کل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مدیر بهداشت، تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی (دبیر اجرایی) است.

بر اساس این دستورالعمل، مصوبات شورای مزبور از طریق رییس شورا (معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور) به ستاد هماهنگی اجرای سنجش که در استان ها تشکیل خواهد شد ابلاغ می شود و ستاد هماهنگی اجرای سنجش استان نسبت به اجرای این مصوبات ملزم خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان