//
کدخبر: ۲۶۳۸۰۰ //

پرونده ویژه قتل رومینا امشب روی آنتن شبکه سه سیما

«پرونده ویژه» با موضوع بررسی قتل دختر ۱۳ ساله تالشی امشب روی آنتن شبکه سه می‌رود.

پرونده ویژه قتل رومینا امشب روی آنتن شبکه سه سیما
به گزارش فرتاک نیوز،

برنامه «پرونده ویژه» با موضوع قتل رومینا اشرفی دختر ۱۳ساله تالشی، با حضور کارشناسان حقوقی و رسانه‌ای و اجرای سیدحسین حسینی به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

این برنامه امشب حوالی ساعت ۱۹:۳۰ پخش می شود.

قتل رومینای ۱۳ ساله به دست پدرش که چند روز قبل در بخش حویق تالش اتفاق افتاد، بحث داغ بسیاری از پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی شده است.

به گفته جان احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان: «۲۸  اردیبهشت ماه این دختر ۱۳ ساله به همراه جوانی به قصد ازدواج از منزل متواری می‌شود و یک روز پس از آن پدر این دختر شکایتی تحت عنوان آدم ربایی در دادسرای شهرستان آستارا مطرح می کند.

 پرونده جهت بررسی در دستور کار دادسرا قرار می گیرد و پس از دستگیری پسرجوان؛  وی به مدت ۲۴ ساعت بازداشت می شود.

با اطلاع رسانی دادسرا؛ پدر و مادر و بستگان  این دختر به دادسرا مراجعه می کنند و وی را مورد تفقد و عطوفت قرار می دهند و بازپرس با مشاهده اینکه پدر به ظاهر با مهربانی و گذشت از اشتباه دختر چشم پوشی کرده است؛  این دختر را تحویل خانواده می دهد.

پدر دختر با  مهربانی که از خود نشان می دهد، اعتماد بازپرس را جلب می کند و به همین دلیل بازپرس از تحویل وی به خانواده اطمینان خاطر داشته است.

پس از اینکه فرزند تحویل خانواده می شود آنها شب را در منزل یکی از بستگان در آستارا می گذرانند و فردای آن روز به روستای خود مراجعت می کنند که در هنگام غروب وقتی دختر در خواب بوده، پدر با دو ضربه داس به گردن دختر، وی را به قتل می رساند.

پدر این دختر بلافاصله پس از این اقدام از کار خود پشیمان شده و از خانه بیرون می آید و تقاضای کمک می کند اما بی فایده است. پدر دختر در حال حاضر در بازداشت است.»

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۸۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان