//
کدخبر: ۲۶۱۳۵۷ //

جزییات قتل در پارتی شبانه مختلط باغ رودهن

پسر جوان و دو همدستش که پس از پارتی شبانه در باغی در رودهن دست به جنایت داده بودند دیروز از خود دفاع کردند.

جزییات قتل در پارتی شبانه مختلط باغ رودهن
به گزارش فرتاک نیوز،

شامگاه هفدهم اردیبهشت ماه سال 95 درگیری خونین در منطقه مهرآباد رودهن به پلیس اعلام شد. در آن درگیری چند نفر زخمی شده بودند که به بیمارستان منتقل شدند . در این میان پسر ۲۷ ساله ای به نام امین به خاطر شدت خونریزی جان سپرد .

پلیس در نخستین گام از تحقیق ها به پرس و جو از شاهدان پرداخت و دریافت درگیری خونین میان امین و برادرش با سه نفر به نام‌های حسن ،علی و میثم رخ داده بود .به این ترتیب آنها بازداشت شدند و به درگیری خونین اعتراف کردند.

آنها دیروز در شعبه ههم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند .

در ابتدای جلسه پدر و مادر قربانی برای متهمان حکم قصاص خواستند .

پدر قربانی با اشاره به متهمان گفت :آنها از قبل با پسرمدرگیر بودند و با نقشه قبلی او را به رودهن کشاندند و کشتند .

سپس حسن به اتهام قتل عمدی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: یکی از دوستان ما به نام اکبر که سازنده موادمخدر است در باغچه اش در رودهن جشن تولد مختلطبرگزار کرده بود. به همین خاطر من و دوستانم به آنجا رفتیم .اما مقتول به یکی از دوستانم که بچه محل قدیمی ما در منطقه دولت آباد بود فحاشی کرد .هنگام بازگشت از جشن تولد من به امین اعتراض کردم و سیلی به صورتش زدم که او هم سوار ماشین شدم و رفت .اما چند متر آن طرفتر متوجه درگیری او با چند نفر دیگر شدم و نمی دانند چه کسی امین را کشته است.

سپس علی که با قرار وثیقه آزاد بودند به اتهام معاونت در قتل از خود دفاع کرد. وی گفت: من اصلا قصد رفتن به پارتی شبانه را نداشتم .دنبال دوستم میثم رفته بودم که از من خواست دنبال همسر صیغه ای اش برویم و او را با ماشین به رودهن برسانم .وقتی به آنجا رسیدیم آنها اصرار کردند تا به جشن تولد بروم .آنجا همه مشروب خورده و مست بودند. به همین خاطر می خواستم مهمانی را ترک کنم اما آنها مانع شدند .پس از پایان جشن در حال برگشت بودیم که امین و برادرش را دیدیم. آنها که قمه در دست داشتند ،بی دلیل به ما حمله کردند .من در آن دعوا روی زمین افتادم و نمی‌دانم چه کسی امین را کشت.

وقتی میثم در جایگاه ویژه ایستاد گفت :ما هیچ اختلافی با امین نداشتیم من می دانم او قبلاً با صاحب باغ که میهمانی را برگزار کرده بود اختلاف مالی داشت .ما در حال بازگشت از مهمانی بودیم که امین یکباره سد راهمان شد .او و برادرش ما حمله کردند که در آن درگیری بینی و دستم به شدت آسیب دید. روی بینی من چندین عمل جراحی پیوند انجام شده و تاندوم سه انگشتم نیز قطع شد .من فقط با شمشیر یک ضربه به پای امین زدم که کشنده نبود.

با پایان دفاعیات این متهم قضات دستور بازداشت علی و میثم را صادر کردند تا درباره این پرونده حکم صادر کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۳۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان