//
کدخبر: ۲۳۵۵۸۰ //

پسر معتاد به دست پدر به قتل رسید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری پدری خبر داد که پسر معتادش را به علت شدت اعتیاد و آزار و اذیت هایش نسبت به خانواده به قتل رساند.

پسر معتاد به دست پدر به قتل رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در خصوص وقوع یک فقره خودکشی در یکی از روستاهای قزانچی، ماموران پاسگاه روانه محل شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران و اظهارات ابتدایی خانواده عنوان شد که پسر جوان 30 ساله با شلیک گلوله برنو به زندگی خود خاتمه داده و موضوع خودکشی بوده است.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: بررسی ماموران و تحقیقات انها چیز دیگری را نشان می داد تا اینکه در ادامه بازجویی ها، پدر خانواده به قتل پسرش به خاطر اعتیاد شدیدی که به شیشه داشت اعتراف کرد.

معاون اجتماعی پلیس اجتماعی کرمانشاه تصریح کرد: این فرد در ادامه اظهاراتش عنوان کرد که پسر معتادش به علت اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی بارها اقدام به آزار و اذیت اعضای خانواده کرده و در زمان قتل نیز با مادرش به شدت درگیر شده بود.

وی تصریح کرد: این پدر که پسرش را به قتل رسانده پس از تکمیل تحقیقات و پرونده، روانه زندان شده است.

سرهنگ آمویی در پایان گفت: مراکز مشاوره های کلانتری در سطح استان آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف به خانواده ها و به صورت رایگان هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۵۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان