//
کدخبر: ۱۷۱۸۳۱ //

درخواست سیروس الوند: بخاطر "خشایار" و مردم «پایتخت» را به نوروز برسانید

الهام غفوری اعلام کرد نمی‌توانیم بدون خشایار فعلاً «پایتختی» بسازیم و امروز سیروس الوند از سازندگان «پایتخت» درخواست کرد به خاطر خشایار و مردم «پایتخت» را به نوروز برسانند.

درخواست سیروس الوند: بخاطر "خشایار" و مردم «پایتخت» را به نوروز برسانید
به گزارش فرتاک نیوز،

ماجرا از یادداشت احمد مهرانفر شروع شد که او در صفحه مجازی خودش نوشت: "قول داده بودی قصه رو تموم کنی تمومش نکردی و رفتی پس ما هم نمیسازیم حد اقل تو این روزای ابری نه چرا که بارون میاد و یاد تو چشمامونو خیس می کنه آدما تو هوای صاف می خندن و می خندونن شاید بعداً وقتی هوای دلمون صاف شد برای یادگاری آخرین یادگارتو ساختیم خشایار عزیز ما رو ببخش."

الهام غفوری بعد از این یادداشت گفت: با این یادداشت احتمالاً قرار نیست «پایتخت» را شب عید ببینیم،  احمد مهرانفر درست گفته است. با توجه به حال و روزی که بچه‌ها دارند و شرایط سختی که حاکم شد به ما امکان اینکه بتوانیم این کار را برای عید انجام دهیم الان خیلی سخت است و خودمان هم نمی‌دانیم باید چیکار کنیم. اگر کار طنز نبود چند روز بعد شروع می‌کردیم و کار متوقف نمی‌شد اما کار طنز است و باید بتوانیم مردم را بخندانیم؛ این کار نیاز به روحیه نشاط و شادابی دارد که الان «پایتختی‌ها» همه عزادارند. خود من هم حالم خوب نیست چه برسد به بچه‌های صحنه! یک مقداری حق بدهیم که شرایط بسیار به هم ریخته است. بنابراین با توجه به حال و روز بچه‌ها، فکر می‌کنم باید به ما فرصت دهند تا خودمان را پیدا کنیم؛ نمی‌توانیم بدون خشایار فعلاً «پایتختی» بسازیم.

البته در این راستا بسیاری از سازندگان درخواست کرده‌اند که یادگاری خشایار الوند را برای عید جلوی دوربین ببرند و امروز هم سیروس الوند این درخواست را انجام داد. او گفت: سازندگان پایتخت بخاطر خشایار الوند و مردم برای نوروز «پایتخت» را بسازید! هرچقدر خشایار فیلمنامه «پایتخت» را نوشته چه یک جمله، چه دو جمله ادامه بدهید تا روح این بچه حال کند. نگذارید مردم چشم انتظار بمانند و نگذارید آخرین کار خشایار نیمه تمام بماند. بگذارید شب عید این مردم نازنین «پایتخت» را ببینند و لذت ببرند.

امروز از ساعت این فیلمنامه‌نویس از ساعت 17 تا 18:30 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد و هنرمندان و سینماگران بسیاری در این برنامه حضور داشتند و یکی از اتفاقات جالب توجه حضور مهران مدیری در مسجد جامع شهرک غرب بود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان