//
کدخبر: ۱۴۰۸۲ //
پسکوف:

ملاقات سفیر روسیه با اطرافیان ترامپ ربطی به انتخابات آمریکا نداشت

سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه دیدار سفیر روسیه با اطرافیان ترامپ ارتباطی به انتخابات آمریکا نداشته، انجام چنین دیدارهایی را وظیفه سفیر هر کشوری دانست.

ملاقات سفیر روسیه با اطرافیان ترامپ ربطی به انتخابات آمریکا نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز طی مصاحبه خود با شبکه سی ان ان در خصوص نگرانی های ایجاد شده در خصوص دیدار «دیمتری کیسلیاک» با اطرافیان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که در زمان برگزاری کارزار انتخاباتی وی انجام شده بود، گفت که سفیر روسیه تنها به وظایف خود به عنوان یک سفیر عمل کرده است.

«پسکوف» گفت: این شغل اوست. وی در مورد روابط دوجانبه و آنچه در داخل آمریکا می گذشته (با اطرافیان ترامپ) سخن می گفته تا بتوانیم فهم بهتری از (رابطه با) مسکو داشته باشیم. این کاری است که هریک از سفرای روسیه در خارج از این کشور و هر یک از سفرای آمریکا در خارج، از جمله سفیر آمریکا در روسیه نیز انجام می دهند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تنها ارتباط سفیر روسیه در آمریکا با اطرافیان ترامپ نبوده، تاکید کرد که هیچ یک از دیدارهای انجام شده توسط وی ارتباطی به مساله انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ارتباطی نداشته است.

«پسکوف» افزود: اگر شما نگاهی به ملاقات های «هیلاری کلینتون» با اطرافیانش در کارزار انتخاباتی وی بیندازید، خواهید دید که وی نیز دیدارهای زیادی از این دست داشته است، اما هیچ ملاقاتی در خصوص انتخابات نداشته است و هیچ راهی برای مداخله در فرآیند انتخاباتی وجود نداشته است.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان