//
کدخبر: ۳۸۸۲۳۰ //

جشنواره کتابخوانی "رضوی" در کرمانشاه آغاز به‌کار کرد

معاون توسعه کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از آغاز به کار دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان از 23 بهمن ماه خبر داد و افزود: آیین اختتامیه این جشنواره تیرماه سال آینده برگزار می‌شود.

جشنواره کتابخوانی "رضوی" در کرمانشاه آغاز به‌کار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا کریمی در جلسه امروز(هفتم اسفند) انجمن کتابخانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به شروع این جشنواره از 23 بهمن ماه امسال گفت: امروز پوستر این جشنواره در استان رونمایی می شود.

وی افزود: این جشنواره ملی است و سالهاست که در کشور در حال برگزاری است و استان کرمانشاه هم همواره یکی از استانهایی است که مشارکت خوبی در برگزاری این جشنواره دارد.

کریمی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 40 هزار نفر در استان در این جشنواره شرکت کردند و از 512 نفر نیز تجلیل شد.

وی با بیان اینکه برگزاری دوازدهمین دوره این جشنواره تا ابتدای تیرماه سال آینده ادامه دارد، گفت: در این دوره نیز محوریت موضوع کتاب‌های مربوط به امام رضا (ع) است، اما در بخش ویژه این دوره کتاب‌های مربوط به امام حسن عسگری(ع) هم لحاظ شده است.

معاون توسعه کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: این جشنواره در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی برگزار می شود و رده های سنی آن هم شامل چهار رده سنی خردسالان، کودکان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: قالب‌های این دوره جنشواره هم شامل مسابقات چهار گزینه‌ای اینترنتی، پویش کتابخانه ای با ارسال ویدئوهای کوتاه از خوانش کتاب، داستان، شعر، هنرهای دیجیتال، هنرهای تجسمی و هنرهای دست ساز با موضوع کتاب‌های ارائه شده است.

کریمی گفت: در هر رده سنی هشت کتاب دراین دوره جشنواره ارائه می شود و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند از فایل PDF کتاب‌ها که بر روی سایت جشنواره به آدرس  www.razavi.samakpl.ir قرار داده شده استفاده کنند.

در پایان از پوستر این جشنواره در استان کرمانشاه رونمایی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان