//
کدخبر: ۳۳۷۵۱۷ //

‍ دستگیری معتادی که کودکان را وادار به تکدی‌گری می‌کرد

معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان از دستگیری یک معتاد متجاهر در شهر کرمانشاه خبر داد که فرزند 3 ساله خود و 10 ساله برادرش را به تکدی گری پشت چراغ های قرمز شهر وادار می کرد.

‍ دستگیری معتادی که کودکان را وادار به تکدی‌گری می‌کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: ماموران انتظامی شهر کرمانشاه حین گشتزنی در چهار راه شهرک ژاندارمری معتاد متجاهری را مشاهده کردند که در حال تکدی گری از شهروندان و سرنشینان خودروها پشت چراغ قرمز بود.

وی ادامه داد: ماموران همچنین با زیرنظر گرفتن این فرد دریافتند که فرد معتاد برای جلب ترحم مردم از 2 کودک خردسال 3 و 10 ساله برای تکدی گری استفاده و با این حربه قصد دارد مبالغ بیشتری اخذ کند.

سرهنگ یاری تصریح کرد: از آن جایی که این اقدام باعث ناراضایتی مردم و برانگیخته شدن احساسات شهروندان شده بود هماهنگی های لازم با مرجع قضایی به عمل آمده و نسبت به دستگیری فرد معتاد و جمع آوری 2 کودک همراه وی اقدام شد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه خاطرنشان کرد: معتاد دستگیر شده در بازجویی ها اعلام کرد کودک 3 ساله فرزند وی و کودک 10 ساله نیز برادرزاده اش است که به منظور جلب ترحم مردم و کسب درآمد بیشتر از آن ها پشت چراغ های قرمز استفاده می کرده است.

وی در پایان از معرفی معتاد دستگیر شده به دستگاه قضائی و تحویل 2 کودک همراه وی به اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه می توانند موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۵۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان