//
کدخبر: ۳۵۸۷۰۰ //

کاهش وزن وحشتناک زن جوان/ وحشت پزشکان با دیدن وضعیت او

زن 30 ساله در یک اقدام ناگهانی 40 کیلو گرم وزن کم کرد.

کاهش وزن وحشتناک زن جوان/ وحشت پزشکان با دیدن وضعیت او
به گزارش فرتاک نیوز،

کاهش وزن و اقدام به آن برای افرادی که دچار اضافه وزن هستند همیشه یک قدم مثبت و خوب است. اما در برخی موارد افراد به طور وسواس گونه‌ای اقدام به کم کردن وزن خود می‌نمایند که اصطلاحاً به آن بی اشتهایی عصبی اطلاق می شود. در واقع این افراد ممکن است اصلا به کاهش وزن نیازی نداشته باشند.

طی اخباری که اخیرا منتشر شده یک زن 30 ساله چینی که تنها 65 کیلو وزن داشته پس از زایمان دوم خود دچار حساسیت وسواسی به وزن خود شده و در طی یک سال نیمی از وزن خود را که در حدود 40 کیلوگرم بوده کاهش داده است.

سرانجام این رژیم سخت و سنگین، موجب شده وی راهی بیمارستان شود؛ پزشکان تشخیص داده‌اند که او به بی اشتهایی عصبی مبتلا می باشد؛ این زن وقتی به بیمارستان مراجعه کرد تنها 25 کیلوگرم وزن داشت که پزشکان از دیدن وضعیت او بسیار شوکه شدند.

وی علاوه بر اینکه درمان‌ های ارائه شده توسط پزشکان را نپذیرفت، بلکه گفت که قصد دارد دیگر روش‌های کاهش وزن را نیز امتحان کند. با این وجود پزشکان به وی هشدار دادند در صورتی که این روند را در زندگی خود ادامه دهد، ممکن است جان خود را از دست بدهد.

پس از انجام آزمایش ها و بررسی های بیشتر مشخص شد که این روند کاهش وزن اختلالاتی در سلامتی این زن 30 ساله از جمله نارسایی قلبی، ریزش مو، مشکلات گوارشی و قطع قاعدگی به وجود آورده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان