//
کدخبر: ۳۴۸۲۸۵ //
رئیس کل دادگستری اردبیل خبر داد:

بخشش ۱۲ نفر محکوم به قصاص با همراهی اولیای دم

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در سال گذشته در مجموع 12 نفر محکومان به قصاص از دار مجازات رهایی پیدا کرده و زندگی دوباره یافتند.

بخشش 12 نفر محکوم به قصاص با همراهی اولیای دم
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در نشست با اعضای گروه مردمی بخشایش در اردبیل اظهار کرد: با تلاش و همت بزرگان، ریش سفیدان در محلات و مناطق مختلف و همراهی هیئت بخشایش در مجموعه قضایی استان سعی بر این بوده تا این افراد که محکوم به قصاص بودند با همراهی و بخشش اولیای دم از دار مجازات نجات پیدا کرده و زندگی دوباره‌ای را پیدا کنند.


وی تصریح کرد: در حال حاضر به همت این گروه پیگیری برای جلب رضایت شاکیان در هشت فقره قتل عمد در حال انجام است که امیدواریم با به نتیجه رسیدن این اقدامات شاهد حیات مجدد این افراد محکوم به قصاص باشیم.


رئیس کل دادگستری استان اردبیل این حرکت ارزشمند را در ماه معنوی رمضان یادآور شد و گفت: در ماه مبارک رمضان با تلاشی که این مجموعه انجام داده تعدادی از محکومان به قصاص نفس از مجازات رهایی پیدا کرده و در حال سپری کردن دوره محکومیت عمومی خود هستند.


حجت‌الاسلام کثیرلو افزود: هیچ اقدامی در ماه مبارک رمضان شایسته‌تر از نجات جان انسان دیگر و عمل خیر بخشش نیست و قطعا مجموعه دادگستری انتظار دارد که اولیای دم با سعه‌صدر و با روح متعالی زمینه بخشودگی محکومان قصاص را فراهم کنند.


وی خاطرنشان کرد: در کنار این اقدام، با همراهی ستاد دیه و خیرین اقدامات خوبی با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیز آغاز شده که امیدواریم به مبارکی ایام ماه رمضان شاهد به نتیجه رسیدن این فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۲۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان