//
کدخبر: ۳۴۰۹۱۰ //
امام جمعه ایلام:

جشن گلریزان همیشگی باید در طول ایام سال برگزار شود

امام جمعه ایلام گفت: جشن گلریزان باید در تمام ایام سال برگزار شود

جشن  گلریزان همیشگی باید در طول ایام سال برگزار شود

به گزارش فرتاک نیوز، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر یکشنبه در آیین آزادسازی زندانیان محکوم مالی در ایلام اظهار کرد: آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد یک امر ارزشمند است.

وی گفت: بازگشت یک زندانی به آغوش گرم خانواده یک حرکت بسیار تأثیرگذار است.

امام جمعه ایلام افزود: اهتمام جمهوری اسلامی، به انسان سازی است و اگر ارتباط خود با خدا را مستحکم کنیم و چنانچه در کردارمان خداوند را لحاظ کنیم، سبک زندگی مام هم متفاوت خواهد بود.

کریمی تبار بیان کرد: کسانی که جرمی در جامعه به هر علتی مرتکب می‌شوند، وقتی در محیط زندان قرار می‌گیرند فرصتی برای بازگشتن به خدا پیدا می‌کنند که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

وی تصریح کرد: هدایت یک انسان به اندازه‌ای اهمیت دارد که با همه دارایی‌ها و پست‌های دنیا قابل مقایسه نیست.

کریمی تبار با اشاره به اینکه خیّران عزیز استان در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سنگ تمام گذاشته‌اند، افزود: جشن گلریزان باید در تمام ایام سال برگزار شود تا شاهد بازگشت اینگونه افراد به آغوش گرم خانواده باشیم.

گفتنی است، در پایان این برنامه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از بخش‌های مختلف زندان مرکزی ایلام بازدید کرد.

در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، رئیس کل دادگستری استان، دادستان ایلام و جمعی از مسئولان قضایی آئین آزادسازی زندانیان محکوم مالی در ایلام با همکاری ستاد دیه و انجمن حمایت زندانیان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۹۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان