//
کدخبر: ۲۸۹۵۲۰ //
با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه انجام شد؛

آزاد سازی ۴۱ تن از زندانیان غیرعمد معسر در زندان مرکزی کرمانشاه

مراسم آزاد سازی ۴۱ تن از زندانیان جرائم غیر عمد معسر از پرداخت دیه و رد مال زندان در زندان کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد.


آزاد سازی ۴۱ تن از زندانیان غیرعمد معسر در زندان مرکزی کرمانشاه

در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) و به همت بسیج حقوقدانان برگزار شد، رئیس کل دادگستری طی سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زندانی شدن افراد تبعات منفی برای فرد و حتی خانواده ایشان به دنبال دارد تاکید کرد برآنیم تا جایی که ممکن است از زندانی کرن افراد جلوگیری کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز، دکتر پرویز توسلی زاده با اشاره به تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص اینکه نباید زندانی کردن افراد راحت باشد تصریح کرد: کاهش جمعیت کیفری از ضروریات است و زندان را باید برای افراد شرور قرار دهیم.

وی افزود: افرادی که با جرائم غیر عمد از جمله جرائم مالی در زندان هستند و در عین حال معسر نیز هستند باید تلاش کنیم زمینه آزادی این افراد را فراهم کنیم.

دکتر توسلی زاده یادآور شد: حضور بسیج و نیروهای بسیجی در کشور ما دارای یک انگیزه معنوی است و انگیزه مادی جایی ندارد و متکی به باورهای دینی است و حضور بسیجیان برای رسیدن به قرب الهی است که در سایر نظام های دنیا چنین چیزی وجود ندارد و حرکت امروز بسیج حقوق دانان کار بزرگ و ارزشمندی است که صورت گرفته است.

در پایان این مراسم احکام آزادی زندانیان آزاد شده به آنها اهداء و به آغوش خانواده بازگشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۵۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان