//
کدخبر: ۳۴۰۹۰۹ //

اعلام نحوه فعالیت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس

دانشگاه تربیت مدرس، نحوه فعالیت آموزشی این دانشگاه در ترم جدید با توجه به وضعیت قرمز شهر تهران را اعلام کرد.

اعلام نحوه فعالیت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه تربیت مدرس و با توجه به مصوبات و توصیه‌های ستاد ملی کرونا و شرایط بحرانی بیماری کووید-۱۹ (سویه اُمیکرون) و وضعیت قرمز شهر تهران و با توجه به هشدار مدیر سلامت و بهداشت این دانشگاه در خصوص شرایط موجود، بخشنامه جدید نحوه فعالیت های دانشگاه تربیت مدرس تحت شرایط جدیدی انجام می‌شود.

بر این اساس کارگاه‌های آموزشی و دروس دوره دکتری این دانشگاه همانند دروس دوره کارشناسی ارشد تا روشن شدن وضعیت سویه اُمیکرون کووید-۱۹ و ابلاغ مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان دکتری ورودی ۹۸ به بعد و کارشناسی ارشد ورودی ۹۹ به بعد، تا روشن شدن وضعیت سویه اُمیکرون کووید-۱۹ و ابلاغ مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد و تا آن زمان باید خوابگاه‌های دانشجویی تخلیه شوند.

دانشگاه تربیت مدرس همچنین اعلام کرد که فعالیت آزمایشگاه‌ها در سطح ۳ (اعمال بیشترین محدودیت ها) اعلام می شود و تا مشخص شدن وضعیت همه گیری سویه اُمیکرون و ابلاغ مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، همه واحدها باید بر مبنای سطح ۳ عمل نمایند.

ورود دانشجویان بومی به دانشگاه تربیت مدرس و آزمایشگاه‌ها، که از خوابگاه استفاده نمی کنند با توجه به سطح ۳(اعمال بیشترین محدودیت ها) و با مجوز گروه و با رعایت مصوبات ابلاغی و مسئولیت ریاست دانشکده‌ها/پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی قابل بررسی و انجام است.

همچنین، دفاع از پایان نامه‌ها و رساله‌ها، تا مشخص شدن وضعیت همه گیری سویه اُمیکرون کووید-۱۹ و ابلاغ مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت غیرحضوری یا به صورت ترکیبی (حضوری و غیرحضوری) به تشخیص گروه و دانشکده انجام می شود.

وضعیت حضور کارمندان این دانشگاه نیز به صورت ۵۰درصد حضوری و ۵۰ درصد دورکاری از کارمندان هر واحد تعیین گردیده است. همچنین عضو دورکار در ساعت اداری باید پاسخگوی تلفن و انجام کارها از طریق نرم افزارهای دانشگاه (چارگون، گلستان و ...) باشد.

اولویت دورکاری برای جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال می باشد.

با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، حضور اعضای هیأت علمی به صورت ۵۰ درصد در هفته حضوری و ۵۰درصد در هفته دورکاری اعلام شده است. در این صورت، اعضای هیات علمی موظف هستند با مشخص کردن زمان حضور و اطلاع به دانشجویان و همچنین مشخص کردن راه‌های ارتباطی در زمان عدم حضور، اطلاع رسانی نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان