//
کدخبر: ۳۲۷۴۴۲ //

وزیر بهداشت: موافق برقراری فوق العاده پرستاری هستیم

وزیر بهداشت در واکنش به مطالبه مدافعان سلامت گفت: وزارت بهداشت با برقراری فوق العاده پرستاری موافق است اما هر کاری برای بخواهد تحقق پیدا کند لازمه آن بودجه است بنابراین در برنامه و بودجه پیگیر بودجه آن هستیم که اگر موافقت شود این عزیزان به مطالبات خود خواهند رسید.

وزیر بهداشت: موافق برقراری فوق العاده پرستاری هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در ادامه سفر امروز خود به مناطق جنوبی استان فارس در نشست شورای اداری شهرستان های لامرد و مهر حضور پیدا کرد و به عنوان نماینده هیات دولت در شهرستان های یاد شده، مهم ترین اولویت های این دو شهرستان فارس را در حوزه های مختلف بررسی و کرد و در جریان قرار گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجموع آمار واکسن تزریق شده در کشور تا تیر ۱۴۰۰، پنج میلیون دوز بوده است.

وی از افزایش این آمار به ۶۸ میلیون دوز از مرداد تا به امروز خبر داد و اظهار کرد: این موفقیت در اجرای طرح ملی واکسیناسیون، نمودی از تحقق شعار «ما می توانیم» با مشارکت مردم است و مردم ما نشان دادند قادر به انجام هر کاری هستند.

عین اللهی در واکنش به مطالبه مدافعان سلامت در خصوص برقراری فوق العاده خاص با حداقل ضریب ۳ و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی گفت: وزارت بهداشت با برقراری فوق العاده پرستاری موافق است اما هر کاری برای بخواهد تحقق پیدا کند لازمه آن بودجه است بنابراین در برنامه و بودجه پیگیر بودجه آن هستیم که اگر موافقت شود این عزیزان به مطالبات خود خواهند رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان